Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Co roku zdejmujesz głowice aby wymienić broki między glowicami ?

Robie znajomemu e-techa dobre ze 3 lata bedzie i nie gnią.... W innych etechach o częstej wymianie tego nigdy nie słyszałem...... W innych autach też tego nie spotkałem, a broki raczej wszedzie są takie same.... Za godzine mogę zrobić ci zdjecie brokow w głowicy dafa xf'a po 900tyś km i zapewniam nikt ich nie ruszał i jeszcze długo nie będzie.


Najlepszy patent to zalać płynem.... Jak się leje koncentrat dorobiony z kranowka to tak wychodzi....

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

Dalej chyba się nie rozumiemy.W autach i mam na mysli renie mack, etech gdzie płyn jest ok nie ma problemu milion póltora miliona km broki będa tak jak piszesz ok. Natomist piszemy o aucie jak w pierwszym poscie rudy płyn szlam osad w ukadzie chłodzenia.I w takich własnie przypadkach orygnalne broki wytrzymują jakiś rok.Nie do uwierzenia ale takie fakty dlatego że nie ma możliwośći dokładnego pozbycia się tego ustrojstwa z układu chyba że wyłapało się w pore. Mało tego padaja pompy wody potrafi przegnić nawet brok w owej pompie.O grzejniku centralki, kompresorze gdzie kanały potrafią być zapchane że płyn nie przechodzi nie wspomne.Zatykają sie odpowietrzniki układu te za lampą. Piszesz ze robiłeś jedną koledze 3 lata temu :) ja znam kilkanascie przypadków z ostatnich 3 lat.Oczywiście mam na mysli również auta znajomych.Scenariusz jest taki sam jak pisałem koledze z owym problem co zresztą potwierdził.
Ot takie to przypadłości reni nie wypowiadam się o innych bo nie mam doczynienia i w sumie nie chce a jeśli już to bardzo sporadycznie a generalnie unikam bo nie można znać się na wszystkim :)
Dodam jeszcze ze co niektórzy też kiedyś twierdzili że bredze na pewne tematy najbardziej śmiać mi się chciało kiedy ktoś napisał ze tłok przecierz jest z stopu aluminium i nie może być żeliwny - aluminiowy jak napisałem.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie napisałem, że 3 lata temu tylko, że od trzech lat ja te auta robię ciągle.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

To w sumie bardzo króko zwarzając ze silniki macka są od co najmniej 97 roku.a etechy od 00 w sumie jeden piernik mack etech 2 czy 3. Dzieje się to samo i być może jeszcze nie trafiłeś na takie egzemplarze lub ktoś zna się na rzeczy i ucieka za wczasu z autami.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
...zwarzając ze silniki macka są od co najmniej 97...
myślę, że lepiej je warzyć od 100 st C.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

oczywiscie przychylę się do twojego zdania pod warunkiem że dostarczysz odpowiedni sprzet za pomocą którego bedzie tego można dokonać.podać adres dostawy??


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: