No i koledzy taka sytuacja, paliwo w przewodach idących do elektrycznej pompki paliwa było, nic nie przytkane, ze smoka sprawdziłem przewody, nie zaciągają paliwa przy rozruchu. Oleju w przewodach brak. W wężach paliwa brak pomiędzy el. pompą a pompą paliwa w bloku. Dobrałem się do pompy elektrycznej, przy zapłonie nie trybiła, wyciągnąłem ją, miała dość sporo piachu, zanieczyszczeń, wyczyściłem ją. Podłączając ją pod rozrusznik 12V działała, kręciła się, lecz gdy podłączyłem ją pod samochód 24V i próbowałem auto uruchomić nie zaskakiwała pompa.
Przewody na
czerwono to jest plus (+). Ten na
żółto to jest masa, a ten na
niebiesko to
chyba minus (-), nie jestem pewien bo sprawdzając prąd czy jest tam to żarówka się nie świeciła a gdy podłączyłem minus pod np. pod blok czy co innego a plus pod przewód od pompki o oznaczeniu czerwonym jak na zdjęciu to prąd był. Nie wiem co z tym drugim przewodem jest że nie daje minusu, ale przy podłączeniu pompki el. pod prostownik to jest ok pompka działa.
Później smyrłem coś i zrobiłem spięcie i chyba bezpiecznik padł, i się od razu zapytam gdzie jest ten bezpiecznik tam pod kokpitem ze wszystkimi innymi na pierwszej półce czy niżej tam gdzie LCM? I co to dokładnie za czujnik co oznaczyłem go na
zielono?
A tą pompkę postaram się jutro zamówić, może jeszcze tego samego dnia będzie, zobaczymy.
Pozdrawiam,