Cytuj:
Tak Panowie. Ja też tęsknię za tematem o sukcesach i porażkach. Jak wyjadę Renią z serwisu to dam znać. Teraz proszę o koniec off topicu
Już chyba ich nie da rady wskrzesić.....
Wracając do renowki, skrzyni i APM'u....
Jak masz widełki i silownik sprzęgła z boku skrzyni masz starego optidrivera VT, tak jak ja, więc taka cena za sprzeglo, w nowszym AT silownik sprzęgła jest razem z lozyskiem oporowym, a docisk jest wyciskany nie odciagany. Te silowniki z AT używane po 1000zł sprzedawalem, w komplecie ze sprzeglem za 4500 jest nowe.
Zbyt pochopnie napisałem, że u mnie tylko APM i ogranicznik ciśnienia..... Wymieniłem oba, bo faktycznie na zasilaniu skrzyni mialem 11bar..... Ciśnienie teraz 8.5 czyli prawidłowe, błędy pogasly. A renowka? Pojedzie...... Na sztywnym holu z pod łodzi na sochaczew......
.