Strona 32 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 130 31 32 33 3445 Następna
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Pewnie! To sO tony, nie ma opcji, ze się ruszy :D

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Co myślicie o zakładaniu pasów na zewnątrz desek przy ładunku 'od brzegu do brzegu' jak np. pustaki, kegi? Naczepa firanka. Nigdy tego nie stosowałem. Czy zdaje to egzamin? Teoretycznie deska jest usztywniona i trzyma ładunek.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 cze 2010, 14:23
Posty: 490
GG: 1
Samochód: MB Atego
Lokalizacja: Białystok, Polska B

W przypadku kegów jak magazynier obrotny albo sam poprosisz to postara się pokombinować tak żebyś miał dostęp do oczek i mógł za nie złapać pas, ale to tak z moich dotychczasowych obserwacji.

_________________
Karta rowerowa - 2005r.

Mowa jest srebrem, a milczenie złotem...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

z kegami, beczkami, skrzynkami z napojami większy problem od zabezpieczenia przed przesunięciem się, jest zabezpieczenie dla zachowania jednorodności ładunki, czyli po ludzku - przed rozwaleniem się.
przykłady ze strony Transport Information Service (TIS) poświęconej stratom w transporcie, ale też wypowiadają się tam specjaliści od zabezpieczania ładunków na co dzień pracujący przede wszystkim w BAG:

http://www.tis-gdv.de/tis_e/foto/2011/2011_08.htm

http://www.tis-gdv.de/tis_e/foto/2003/2003_10.htm

przeglądając tam przykłady (zdjęcia miesiąca) można wyczytać jakie kierowca popełnił błędy i w wielu przypadkach są wskazówki jak prawidłowo zabezpieczyć ładunek.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2012, 14:05
Posty: 263
GG: 0
Samochód: Mazda 626

Witam, szukam dobrego sposobu żeby zabezpieczyć bale papieru. W przyszłym tygodniu mam podjechać do Świecia koło Grudziądza.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Znaczy się rolki? Ostatnia rolka dwa pasy na krzyż i jeżeli pierwsza nie stoi przy ścianie to też. To co pomiędzy po jednym, chyba, że ich wysokość 2 razy przekracza średnicę to też lepiej 2. Do tego maty i narożniki.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2012, 14:05
Posty: 263
GG: 0
Samochód: Mazda 626

Chodzi o Rolki papieru. To jest paskudny ładunek, trzeba uważać na zakrętach.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

A te rolki to mają być na stojąco, wzdłużnie czy na tocznej bo spora różnica jest.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

W większości na Świeciu ładują na stojąco, a jak już na leżąco to przeważnie na naczepy DLSu, które są do tego przystosowane.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3322
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Chodzi o Rolki papieru. To jest paskudny ładunek, trzeba uważać na zakrętach.
Nawet wioząc jedno pudełko ptasich mleczek musisz uważać na zakrętach.
Lekceważenie i wiara w swoje możliwości powoduje, ze często gęsto kierowcy kładą zestaw do rowu. I wcale nie jest ot cysterna lub auto załadowane belami papieru.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2011, 15:14
Posty: 606
Samochód: TGL 12.250 tandem

A ja wczoraj spotkałem "starego zawodowego kierowcę", który ładował dosyć ciężki i wysoki towar zapinając WSZYSTKIE PASY W KIERUNKU KABINY i ni jak nie dał sobie przetłumaczyć, że to nie jest zbyt dobre rozwiązanie :roll: A w ogóle to twierdził, że żadnego towaru nie trzeba spinać... bo trzeba wcześniej hamować i łagodnie wchodzić w zakręty i nic się wtedy nie stanie :mrgreen:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2012, 14:36
Posty: 493

Cytuj:
Cytuj:
A ja wczoraj spotkałem "starego zawodowego kierowcę", który ładował dosyć ciężki i wysoki towar zapinając WSZYSTKIE PASY W KIERUNKU KABINY i ni jak nie dał sobie przetłumaczyć, że to nie jest zbyt dobre rozwiązanie :roll: A w ogóle to twierdził, że żadnego towaru nie trzeba spinać... bo trzeba wcześniej hamować i łagodnie wchodzić w zakręty i nic się wtedy nie stanie :mrgreen:
I z pewnością więcej km zrobił od Ciebie i przewiózł towaru w taki sposób.
To co tu niektórzy piszą to wygląda mi jak by wcale nie jeździli, 500 pasów,maty,wyliczenia wytrzymałości,dobre to było na kwalifikacji, 2 tygodnie jazdy wystarczyło by pokazać mi że to wszystko można sobie w tyłek wsadzić.
Prawda taka że 3/4 kierujących pas zakłada tylko dla ozdoby,choć sam miałem do dyspozycji dużo pasów to niekiedy towar zabezpieczyłem od tak.Nie wspomnę o matach gdzie na początku kariery kładłem je na naczepę,2 kiermanów podeszło i wózkowy i tekst typu "co to ku*** jest,to jednak na prawdę istnieje" i śmiech starych patrząc na młodego kierowce.

_________________
B - 21.05.2010 C - 29.04.2013
E - 03.07.2013 KW- 10.05.2013
Nie mylili się tylko Ci, którzy nigdy nie żyli.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3322
Lokalizacja: eu

Cytuj:
I z pewnością więcej km zrobił od Ciebie i przewiózł towaru w taki sposób.
To co tu niektórzy piszą to wygląda mi jak by wcale nie jeździli, 500 pasów,maty,wyliczenia wytrzymałości,dobre to było na kwalifikacji, 2 tygodnie jazdy wystarczyło by pokazać mi że to wszystko można sobie w tyłek wsadzić.
Prawda taka że 3/4 kierujących pas zakłada tylko dla ozdoby,choć sam miałem do dyspozycji dużo pasów to niekiedy towar zabezpieczyłem od tak.Nie wspomnę o matach gdzie na początku kariery kładłem je na naczepę,2 kiermanów podeszło i wózkowy i tekst typu "co to ku*** jest,to jednak na prawdę istnieje" i śmiech starych patrząc na młodego kierowce.
Widzę, ze Ci się broda wkręca w pedały, tyle już jeździsz ciężarówka...

Cytuj:
Prawda taka że 3/4 kierujących pas zakłada tylko dla ozdoby,choć sam miałem do dyspozycji dużo pasów to niekiedy towar zabezpieczyłem od tak.
Obrazek


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2012, 14:36
Posty: 493

W tym zawodzie kopa w dupę dostajesz od samego początku,czy stary czy młody jednakowo robisz robotę.

Z tymi obrazkami na e transport,bo chyba stamtąd Cie przywiało.

_________________
B - 21.05.2010 C - 29.04.2013
E - 03.07.2013 KW- 10.05.2013
Nie mylili się tylko Ci, którzy nigdy nie żyli.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3322
Lokalizacja: eu

Cytuj:
W tym zawodzie kopa w dupę dostajesz od samego początku,czy stary czy młody jednakowo robisz robotę.

Z tymi obrazkami na e transport,bo chyba stamtąd Cie przywiało.
Nie no Mikuś przepraszam. Poniosło mnie. Masz racje. Zabezpieczanie ładunku to kwas i lipa. Inni kierowcy się z Ciebie śmieją, a to nic przyjemnego prawda?
Ja sam zabezpieczam towar w kominiarce, żeby nikt mnie nie rozpoznał.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Tak się tylko mówi ale z czym by się nie jeździło to zawsze są jakieś niebezpieczeństwa, np. załadunek na podwójną podłoge w chłodni. Nigdy tego nie robiłem ale widziałem zdjęcia jak z górnego pokładu pospadały palety z żelkami Haribo.... Podstawowym narzędziem do zabezpieczania ładunku jest mózg, reszta to dodatek :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Cytuj:
Tak się tylko mówi ale z czym by się nie jeździło to zawsze są jakieś niebezpieczeństwa, np. załadunek na podwójną podłoge w chłodni. Nigdy tego nie robiłem ale widziałem zdjęcia jak z górnego pokładu pospadały palety z żelkami Haribo.... Podstawowym narzędziem do zabezpieczania ładunku jest mózg, reszta to dodatek :)
Święte słowa. Widać, że studia nie poszły na piwo tylko do głowy.
Tak w temacie to mnie nikt sposobu zabezpieczania nie uczył. Często dobrze jest pomyśleć czy zapytać. W Świnoujściu spotkałem się z tzw. mistrzem załadunku który wytłumaczył jak mam załadować i zabezpieczyć ładunek. Bardzo mi się to podobało

Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2006, 16:31
Posty: 256
GG: 3902780
Samochód: FH Erło 5
Lokalizacja: Szczecin

Mikuś, jeżeli nie jesteś trolem, to jesteś idiotą. Jak za autorytet bierzesz krajówkarzy z magnumek to twoja sprawa - takie zachowania to patologia. Załóż pasy "dla ozdoby", zapomnij o gumach i pojedź do naszych braci Niemców, a na pewno zostaniesz doceniony :mrgreen:
Cytuj:
Cytuj:
Podstawowym narzędziem do zabezpieczania ładunku jest mózg, reszta to dodatek
Guuuzik prawda. Podstawowymi narzędziami są pasy i maty i cały szereg innych belek, kątowników itp. I dopiero wtedy przydaje się mózg, żeby wszystko zostało użyte z głową.

_________________
Dokładnie kolego, tak jak mówisz!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Mikuś, jeżeli nie jesteś trolem, to jesteś idiotą. Jak za autorytet bierzesz krajówkarzy z magnumek to twoja sprawa - takie zachowania to patologia. Załóż pasy "dla ozdoby", zapomnij o gumach i pojedź do naszych braci Niemców, a na pewno zostaniesz doceniony :mrgreen:
Cytuj:
Cytuj:
Podstawowym narzędziem do zabezpieczania ładunku jest mózg, reszta to dodatek
Guuuzik prawda. Podstawowymi narzędziami są pasy i maty i cały szereg innych belek, kątowników itp. I dopiero wtedy przydaje się mózg, żeby wszystko zostało użyte z głową.
wcale nie trzeba jeździć za granicę by wiedzieć jak należy zabezpieczyć ładunek.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sie 2013, 11:02
Posty: 130
Samochód: TGA
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
Jak za autorytet bierzesz krajówkarzy z magnumek to twoja sprawa.
No wiesz, najgorsi to są ze Scanii :P


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 32 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 130 31 32 33 3445 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: