Strona 1 z 1 [ Posty: 19 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 lip 2014, 22:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2014, 22:03
Posty: 10

Witam serdecznie kolegów :U Mam w planach zakupić wywrotkę 3-ośkę.Napęd 6*6.Samochód ma mi służyć na potrzeby własne.Będę ja potrzebował w firmie do transportu lokalnego roboty instalycjne.Transport piasku i ziemi z lokalnej żwirowni.Czasem też trzeba będzie wyszarpać torf z pola.Co radzicie?Autko tak 10 letnie.Jakie są wasze opinie?


Post Wysłano: 11 lip 2014, 23:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Kazde dobre - jesli jest w dobrym stanie ... A to juz moze byc problem by taki kupic. Maly przebieg w tych autach nie jest wyznacznikiem zuzycia, ale regoly nie ma. Iveco ma fajnie rozwiazany komputer pokladowy - liczy mth i juz czlowiek wie cos wiecej.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 12 lip 2014, 15:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2014, 22:03
Posty: 10

Ja wiem że stan techniczny to podstawa pracowałem przy budowie autostrad więc znam temat.Posiadam w firmie Steyra 3 ośkę na balonach maszyna nie do [wycenzurowano] jest już wiekowa i chcą ja zamienić czymś równie dobrym.Więc co radzicie z praktyki MAN,MERCEDES,IVECO,czy coś innego a może Steyer tyle że nowszy.Auto w firmie nie będzie pokonywać nie wiadomo jak długi trasach raczej w koło komina na własny użytek myślę że 200 km dzienie to max.I nie będzie też napewno używane na codzień. Więc drodzy koledzy proszę o wasze doświadczenia i porady :) Pozdrawiam.


Post Wysłano: 12 lip 2014, 18:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Ja uwazam ,ze ciezki teren to Volvo i Iveco (volvo z przednim napedem jest zawsze wyzsze na zawieszeniu i ma inny przeswit od 6x4 czy 8x4.
Kupujac trakkera 6x6 masz juz sprzet nawet na dzisiejsze czasy nowoczesny (od 2005r trakker jest produkowany) a i cena znosna. Zakladasz poliki i atrape z hi-roada i konkurencja mysli ,ze masz auto prawie nowe :)

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 13 lip 2014, 13:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2014, 22:03
Posty: 10

No owszem ja mniałęm do czynienia z Volvem 6*4:).A jak w tym iveco z awaryjnością bo słyszałem różne opinie?Miałeś osobiście do czynienia z takim trakkerem?Cenny części itd?


Post Wysłano: 13 lip 2014, 23:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Mam takkera. Jako takich usterek brak, raz czujnik obr. walu sie rozlecial i to chyba wszystko, ale auto juz nie nowe prawie 8 lat ma. Filtry drogo wychodza - bo jest ich duzo.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 14 lip 2014, 0:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Actrosa, scanie lub volvo.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 14 lip 2014, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2014, 22:03
Posty: 10

Kolego seba długo masz tego takkera?Z jakim motorem masz to iveco?I w jakim układzie jezdnym?Pozdrawiam


Post Wysłano: 14 lip 2014, 23:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2009, 22:33
Posty: 8
GG: 0

Kolego miałem do czynienia właśnie z Actrosami a także dafem 85cf 430 8x4. Dla dafa plus za niskie spalanie i prostotę wykonania i chyba tyle rama sprawiała wrażenie delikatnej i wystarczyło przeładować o na prawdę niewiele a auto sprawiało wrażenie niestabilnego. Natomiast actros wg mnie bardzo dobre własności jezdne nawet po przeładowaniu , sprawia wrażenie stabilnego. W actrosie wygodniejsza kabina. Na minus natomiast wg mnie zbyt duża ilośc elektroniki zwłaszcza dla auta budowlanego. Cięzko utrzymać bez żadnych błedów. Opisywane auta były w konfiguracji: Daf 85 CF 430 KM 8x4 99rok; Actros 2648(V8 super silnik) 6x4 99 rok; Actros 4141 8x6 (duży plus za przedni napęd)2009 rok. Osobiście ponownie wybrałbym Mercedesa.


Post Wysłano: 18 lip 2014, 23:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Kolego seba długo masz tego takkera?Z jakim motorem masz to iveco?I w jakim układzie jezdnym?Pozdrawiam
Z 3 lata chyba, silnik cursor 13 440KM i 8x4 i w dodatku automat - dla mnie rewelka :), ale 6x6 jakiego Ty szukasz to zazwyczaj manuale.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 20 lip 2014, 15:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2014, 22:03
Posty: 10

Witam serdecznie kolegów a czy w Eurottrakerach z ostanich lat produkcji były te same silniki co w trakkerze czyli motor cursor?Chodzi mi o to że to dobry motor a Eurotraker to auto twarde i napewno mniej naszpikowne elektroniką niż jego następca... :D


Post Wysłano: 20 lip 2014, 20:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Witam serdecznie kolegów a czy w Eurottrakerach z ostanich lat produkcji były te same silniki co w trakkerze czyli motor cursor?Chodzi mi o to że to dobry motor a Eurotraker to auto twarde i napewno mniej naszpikowne elektroniką niż jego następca... :D
Zgadza sie wszystko co piszesz - komfort nie ten, ale nie do konca to jest istotne i cena nizsza. Silniki te same

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 21 lip 2014, 21:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2014, 22:03
Posty: 10

Witam :) Mi się rozchodzi o dobrą mocną wywrotkę co poradzi sobie w terenie.Nie będzie ona pracowała na wynajmach czy na jakiś robotach od rana do nocy.Na potrzeby własne sam nią będę jezdził i naprawiał.Więc z Eurotrakerem myśle że dam sobie rade.Z trakkerem może byc gorzej jak myśle co nie jeżeli chodzi o naprawy?Myśłe na Euratrakerem z ostanich lat produkcji miedzy 2002-2004 napęd 6x6.Jak moc silnika będzie najlepsza?


Post Wysłano: 22 lip 2014, 13:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Powiem Ci tak - moc kazda starczy :) Jest reduktor i sprawe zalatwia. Ale ... szukalbym 440KM - taki mam w trakkkerze i dobrze sobie radzi, nie trzeba go krecic by jechal jak trzeba a gdy potrzeba mocy to gaz w podloge i nie ma ze boli. 380km z tego co wiem jest na zwyklej turbinie, bez VGT.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 22 lip 2014, 21:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2014, 22:03
Posty: 10

Co to jest to Vgt?


Post Wysłano: 22 lip 2014, 22:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

http://en.wikipedia.org/wiki/Variable-g ... rbocharger

Ewentualnie zmień sobie język na polski, ale po polskiemu tam jest zaledwie jedno zdanie.


Post Wysłano: 23 lip 2014, 16:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2014, 22:03
Posty: 10

Dzięki kolego za link do wikipedi:)Czyli jak co to szukać z Vgt silnika czy bez?


Post Wysłano: 23 lip 2014, 19:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Dzięki kolego za link do wikipedi:)Czyli jak co to szukać z Vgt silnika czy bez?
Cursor bez VGT to tylko 380tka z tego co wiem - ja bym sie tym wogole nie kierowal, jak kazdy inny element w aucie - jak sie zepsuje to sie naprawi i juz , co sie martwic na zapas. Zwykle turbiny tez padaja.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 24 lip 2014, 17:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2014, 22:03
Posty: 10

W sumie racja-)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 19 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: