Cytuj:
Dokładnie kolega wyżej ma racje. Sprintery z lakierem metalizowanym rdzewieją znacznie mniej (później) niż zwykłe akryle. Mamy busy białe i srebrne i widać dużą różnicę. Lakiery metalizowane są lepiej zabezpieczane. Odnośnie silników myślę że nie ma się co zastanawiać tylko kupować bo x16 to dobre motory - dużo lepsze niż x15.
Zastanowiłeś mnie też spalaniem waszych busów na trasie przy 110-125km/h.
Mam 2 pytania:
1. Możesz powiedzieć ile obrotów się kręci silnik przy prędkości 110 km/h ?
2. Czy macie któregoś busa z wielofunkcyjną kierownicą / komputerem? by sprawdzić temperaturę płynu chłodzącego podczas jazdy?
Te auta potrafią naprawdę niewiele spalić o ile rozsądnie się nimi jeździ. Jak wspominałem, u nas auta pracują w transporcie, przejeżdżają rocznie +- 180 tys km, w związku z czym zwracamy uwagę na spalanie, poza tym wozimy ludzi, nie towary, dlatego wymagany jest spokojniejszy tryb jazdy, by pasażerowie nie wysiadali z obgryzionymi ze stresu paznokciami
Generalnie w Sprinterach jeżeli przekroczy się 3 tys obrotów podczas jazdy spalanie rośnie dramatycznie, jeśli nie to auto naprawdę pozytywnie zaskoczyć.
Odpowiadając na Twoje pytania:
1. Muszę dokładnie sprawdzić osobiście, z tego co się orientuję to przy 110 km/h na 6 biegu auto ma ok 2 tys obrotów, może 2,1 tys. Ile dokładnie to postaram się jak najszybciej to sprawdzić i Ci odpowiedzieć.
2. W tej 316stce jest komputer pokładowy z wielofunkcyjną kierownicą, super sprawa-polecam. Zegary dodatkowo są w chromowanych ramkach a także wskaźnik paliwa "zegarowy" a nie "słupkowy", który jest słabo czytelny.