Cytuj:
Co do mocowań od zewnątrz nie polecam bo wilgoć wejdzie ci do kabiny i woda również woda to płyn nawet przez otwór wielkości włosa a wlezie .
Ty geniusz a spojlery do kabiny to jak są przykrecone ?
Cytuj:
Do wzmocnień najlepiej dać a jak nie do wzmocnień to nawiercić otwór w żywicy i kątownik mały dać na nity i potem przykrecić do nich szafki.
To jest Scania, tam na kabinę idzie szwedzka stal.
Przynitowales to do szkieletu dachu,. Nie zdejmowalem tapicerki w Tga, ale podejrzewam, że tak jak Daf ma szkielet dachu zalany tworzywem, jak jest zgiety po wypadku, jest nie do naprawienia. W tej twojej "żywicy" jest metalowy profil... Nit, żeby ci w żywicy trzymał, to zywica musiała by mieć z 6mm grubości, bo inaczej rozepchnie otwór i wyleci. A że tobie się trzyma, to nitowales w szkielet.
Cytuj:
Swoje mamy na kątownikach w ten sposób i 3 lata jeżdżą i nic się nie urwało nie przekręciło a sama masa szafek wystarcza do udowodnienia że żywica dobrze trzyma w sobie i nie wychodzą nity przy wibracjach.
Taka masa, w takich warunkach nie utrzymała by się na samej żywicy. Zdajesz sobie sprawę, że twoje patenty mogą kogoś zabić? Ja to wam życzę, żeby te szafki razem z tym katownikiem wylecialy wam przez szybe jak kabinę podniesiesz.
Jak patrze na wasze auto, te tuningi, patenty to amatorka straszna,
Cytuj:
A co do tapicerki to po co ją dziurawić coś będzie nie tak albo sprzedasz auto w dalekiej przyszłości szafki mogą ci sie przydać do następnej scanii więc nienaruszone elementy tapicerki założysz i nikt nie zauwazy że takie coś było robione.
Albo robić, albo nie, z tapicerką będzie starczało.
Ja tam szafek nie wieszalem, ale różne dziwne kontrukcje robiłem
Zrobił by to najlatwiej, Spojler masz ? Tapicerki nie szkoda ?
Cztery śruby m8, dwie na wylot przez dach i dwie do ściany. Nie do samej blachy, bo blacha się wylamie, przez szkielet na wylot.
Ogarne ci specjalny klej którym się panele w chlodniach łączy to sobie otwory uszczelnisz....