Ehhhhh
Rolnik koluniu, na następnym forum łamiesz ludziom kręgosłupy, swoim świato nie (po)rozumieniem....
Davo Ci napisał, jaki masz silnik.... Przeliteruj jego zdanie...
Z tego Co marudziłeś mi coś tam gdzieś tam, nie masz ABS-u w naczepie, po drugie nie wiesz nawet driver jakie do czego wtyczki są w jednej z waszych "naczep"
Stralis jeżeli nie widzi naczepy (ABS), świruje regulacją hamulców, różnie hamuje, u braciaka w szajslisie jak zapnie starą wanne ma ruletke z heblami (cały układ hamulcowy został przez to w naczepie zmieniony
)
Po drugie stralis ma to do siebie, że nurkuje
Co do "hamulca górskiego" potwierdzam słowa Dava, jak ma Ci urwa na kłodzku silnik 8 litrowy utrzymać taką mase??? ja mam aż 2 litry więcej i też średni efekt jest, a 3mam go 2000 rpm ponad na "górskim", pojeździłbyś starym iveciem 420, 14 litrów motor jak jobłeś klapke na wydechu, to auto z górki dęba stawało....
Masz pojemność silnika, masz czym wychamować....
Po drugie mylisz driver pojęcia, nie porównuj retardera, do "górskiego" w stralisie.....
A co do kontrolek, ja dalej utrzymuje, że nie znam się na Ivecu
_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.