Witam
Mam problem z Atego 817. Żeby zapalić musi dość długo pokręcić. Podłączyłem się z manometrem w miejsce czujnika przy pierwszej pompie i ciśnienie pokazuje około 5 bar na wolnych obrotach, czyli ok. ale jak zgaszę to ciśnienie spada do zera i znowu trzeba kręcić aż ciśnienie dojdzie do około 2 bar, wtedy zapali. Zawór przelewowy wymieniłem ale nie wiele to dało, w podstawie filtra wszystko czyste kulka we wstępnym też ok. Czy może być to wina pompki?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Wymieniliśmy pompę na nową, fakt że odpala szybciej ale to jeszcze nie to. Na manometrze spada do zera ciśnienie ale przy kręceniu rośnie dużo szybciej niż na starej pompce. Czy są tam jeszcze jakieś zaworki?
Sprawdź uszczelnienia między kanałami na pompce. Zasilanie i powrót odziela tylko oring.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę