Szymon - okrągłe halo na dole to zabieg typowo Skandynawski - tam więcej aut ma właśnie tak zrobione, choć wiadomo - czasem jest to dokładnie odwrotnie - okrągłe NL - prostokątne DK/S/N
Prostokątne halo to natomiast patent z Beneluxu, który jest dużo bardziej estetyczny, oraz moim zdaniem wygląda dużo lepiej.
Po przeglądnięciu setek fot takich pojazdów i zobaczeniu setek Skandynawskich aut na żywo stwierdzam, że jakoś mocno nie gryzą się okrągłe na górze z prostokątnymi na dole.
Te pierwsze świetnie wyglądają, gdy obydowy mają w kolorze nadwozia i są zamocowane bezpośrednio do atrapy - bez żadnych rur, te drugie natomiast robią efekt tylko gdy są wbudowane w atrapę, a to więcej "modzenia".
Jeśli i tak masz zamiar coś na dół montować to daj na próbę okrągłe i zobaczymy jak to siedzi, akurat te zawsze będziesz mógł zdjąć bez wielkiego uszczerbku dla samochodu
Tutaj przykład jak to zacnie pasuje: (dokładnie taki deal jak u Ciebie)
Chociaż tak też jest fajnie:
Jak zwykle czekam na efekty Twoich działań, bo każda aktualizacja to szok, mimo spodziewanych efektów.