Witam. Zaczynam prace na chłodni i potrzebuje instrukcji do Carrier maxima 1300 i thermoking SLX 200. Podaje dwa modele bo jeszcze nie mam przypisanej naczepy. Proszę o linka lub pdf na priv.
Mile widziane opinie o tych agregatach.
Pozdrawiam
Mam pytanie - z pewnością ktoś odpowiada,to przepraszam.Od kwietnia 2015 ruszamy z chłodnia w exportach z Polski na:Grecja,Włochy,Turcja - wyjazdy na głębokim mrożeniu, powroty FRESH raczej Nowej naczepy nie kupimy, gdzieś 2009-2011.Proszę o info do tego typu roboty jaki najlepszy agegat i podwozie, zastanawiamy się nad LAMBERET, CHERAU. Co o tym sądzicie?
Agregat to TK, chociaż i te nowsze "karjerty" zle nie są, naczepe proponuje ze sciana w panelach. Zawsze to lepiej w razie spotkań z murkami itd.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
pytanie... całkowicie zielony jestem w temacie transportu chłodniczego ale...
wożąc produkty chłodnia w miedzynarodówce co za świadectwa certyfikaty są potrzebne...
rozumiem ze na pewno certyfikat ATP ale to jest wydawane na naczepę? producent to wydaje i jest ważne bezterminowo czy trzeba robić badania co jakiś czas i ile to kosztuje w razie czego?? FCR to też jakiś certyfikat czy tak jak czytam odnosi sie to do płatnosci?? nie śmiejcie się tak odrazu
Majac nowa naczepe dostajesz certyfikat ATP na 6 lat ktory okresla termoizolacje nadwozia a FRC to klasa przepuszczalnosci. Nizsza jest FNA. IR jest rownowazna z FRC ale jesli zabudowa jest bez urzadzenia chlodniczego (izoterma)
Ja od siebie, zaproponuje poczytanie tematu od strony nr. 1.
Później zadawaj pytania.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Ile srednio spala agregat na ciaglym przy -18, -22, +18, +22 ?
Tutaj liczy sie jako motogodziny ?
Jo, motogodziny. Kiele 1,5-1,7 do 2.
Chyba, że ściągniesz cięgno, zjedziesz z obrotami Ale to nafciarze... a i dla sprzęgła nie jest dobre...
Edler chyba chodziło Ci o Cariera
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Nie o agregat Schmitza. To ich nowy wynalazek tak jak zrobili osie swoje. Agregat ten ma ta zalete ze ma zawsze pelny kontrakt serwisowy i naprawde malo pali ale pracuje jak stary ursus... glosno jak cholera i wibracje takie ze kabina zaczynala drzec. No i jest tanszy niz wszystko pozostale.
Który agregat jest cichszy? SLX 200 czy 300? Bo jeździłem ostatnio z prawie nową schmitzką z SLX300e, przebieg 400 mth, potem przepiąłem się na starszą z 11 roku z SLX200, który ma 15000 mth i mam wrażenie, że ten starszy jest cichszy.
Który agregat jest cichszy? SLX 200 czy 300? Bo jeździłem ostatnio z prawie nową schmitzką z SLX300e, przebieg 400 mth, potem przepiąłem się na starszą z 11 roku z SLX200, który ma 15000 mth i mam wrażenie, że ten starszy jest cichszy.
W "mojej" naczepie jest sl200e stary i pracuje bardzo cicho. O wiele ciszej niż wszystkie nowsze w mojej firmie. Na ciągłym to praktycznie nie słychać pomruków.
Rejestracja:22 wrz 2013, 15:58 Posty: 449
Lokalizacja: OB
My mamy zarówno TK i Carriery, Carriery są bardzo głośne, szczególnie te nowe. To prawda , starsze TK są nieco cichsze, aczkolwiek myślę że to zależy od jego utrzymania, mamy i 200 i 300 i w sumie to zależy w jakim stanie ona jest. Jest jeszcze staruszek SL-100e i nawet fajnie to chodzi
Czyli nie musi to być tylko moje subiektywne odczucie a na jakim trybie i w jakiej temperaturze woziliście półtusze wieprzowe? Bo klient ładuje zazwyczaj w temp. 4-7 C i wymaga ustawienia na 0-3 C - różnie, (jest to uzgodnione, że im się wychładza) i ciągły tryb pracy agregatu. Któregoś razu na rozładunku marudzili, że trochę przechłodzone. Nie lepiej to wozić na automacie?
Półtusze to tylko na ciągłym. Znajomemu kierowca taki nr wywinął i skończyło się utylizacja. Carrier głośny i ma dziwna prace, TK bardziej awaryjny i ma duża tendencje do samozapłonu. 90% spalonych chłodni to SLX.
Zastanowiły mnie te półtusze dlatego, że od jednego klienta woziłem na ciągłym a inny wymagał tylko 3 stopni na automacie i to jechało do zakładów mięsnych, gdzie mają duże wymagania co do jakości i zawsze chcą wydruki.
Jak zaldowali "cieple" to i na ciągłym będzie kicha.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1363
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Jeść trzeba to ma się dobrze...
Ja jak woziłem trupy z NL na Italię to nasze pryncypały też chcieli,żeby ustawiać agregat na automat.Tyle,że w tej firmie mieli same TK SLX-400,robiły robotę... Generalie jak było w przedziale 1-4st to makarony nigdy problemu nie robiły.
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
nie chce mi się kopać tematu więc zapytam jak wygląda transport kwiatów ?? Też jeździ się na temperaturze ?? jak wygląda załadunek tych koszy ?? Zastanawiam się nad podjęciem pracy o takim charakterze
_________________ Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę