Przy ostrzejszym przyśpieszaniu (zjazd z ronda, podjazd pod górę, wyprzedzanie) zapala się błąd EDC 3776-01. Po podpięciu pod komputer w ASO nic szczególnego nie pokazało, ale wskazuje na zbyt niskie ciśnienie. Mechanik obstawia jakiś zawór na szynie (domyślam się, że ZME - zawór regulacji ciśnienia?) lub wtryskiwacze. Na wtryskiwacze mam fakturę od sprzedającego za regenerację ich 1,5 roku temu w serwisie Boscha. Przez ten czas auto zrobiło tylko 40tyś. km (udokumentowane). Dlatego też nie wydaje mi się, żeby wtryski miały po regeneracji paść już po 40 tysiącach i raczej skłaniam się ku temu zaworowi.
Jako, że mamy już sobotę, a we wtorek święto, to auto postoi sobie 4 dni i dlatego zakładam ten temat, bo może ktoś ma jeszcze jakiś inny temat?
Pompa była sprawdzana przy okazji regeneracji wtrysków i była sprawna - ale jak pisałem było to 1,5 roku temu i 40tyś. km wstecz.