Witam, powracamy powoli na międzynarodówkę, bo niestety na kraju solówkami to ciężko wyżyc:/ Mamy opcje na stałą robotę dobrze płatną z NL oraz B, a czasem nawet dobrze by było 2 auta w NL lub B podstawić. No ale narazie zobaczymy jak to będzie szło jednym wozem. Naczepę mege będę wydzierżawiał od kolegi narazie bo stoi nie używa jej a jakoś nikt nie chce kupić więc z tym problemu nie będzie.
Wywoził z PL będę najczęściej trzcinę (dlatego mega) jak mokra to i kolo 24 ton potrafi ważyć, ale sporadycznie, jak trzciny nie będzie to ogórki zawsze 24t lub robota z giełdy a to różnie może być. Powrót nie więcej niż 15 ton. Kierowca tydzień w trasie i weekend wolny.
Jak każdemu zależy mi na aucie ekonomicznym, wmiare bezawaryjnym oraz z jak najniższym przebiegiem. Wiem, że to bardzo trudne zadanie
Myślałem nad Renault Premium 450 dxi. Podobno oszczędne i wmiare bezawaryjne.
Pozdrawiam