Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 lis 2014, 1:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2010, 16:55
Posty: 113
GG: 12459874
Samochód: Scania
Lokalizacja: Laskowa

Witam, stoję przed wyborem kupna Magnumki pod plandekę na transport międzynarodowy.
Z racji takiej iż nie mamy już sił remontowania naszych macków 430.. kurs na włochy i remont :)
Chcieli byś my kupić Magnum DXI e5 tylko nie wiemy z jakim silnikiem. Kiedyś coś obiło się o uszy żeby nie kupywać z jakimś tam silnikiem, mógłbym prosić i jakąś poradę ?
Pozdrawiam


Post Wysłano: 07 lis 2014, 2:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Przecież w Magnumce jest jeden silnik, 460 albo 500 KM, nowsze 480/520 KM. W firmie gdzie pracuje są same 460, mają od 900.000 - 1.100.000 km przebiegu i silniki nie były dotykane nawet. Ta którą jeżdżę ma 970.000 km i w niej po 80kkm był wymieniany silnik na gwarancji bo w NL urwał się zawór, ale to można potraktować jako incydent. Jeżdżą też DXi12 440 E3, mają po 1.200.000 km i tak samo silniki bezawaryjne, nawet oleju nie biorą.


Post Wysłano: 07 lis 2014, 10:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sie 2008, 18:18
Posty: 220
GG: 6002013
Samochód: z chłodnią
Lokalizacja: Łódź

U Nas 2x Dxi 500 przebiegi ok. 1mln km silniki igła, skrzynie automaty robione przy 600tkm. Reszta jak to w Magnum coś się świeci coś puka ale generalnie dobre auta. Spalanie ok 35-37l pełen tonaż i jazda na czas.


Post Wysłano: 07 lis 2014, 15:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
U Nas 2x Dxi 500 przebiegi ok. 1mln km silniki igła, skrzynie automaty robione przy 600tkm. Reszta jak to w Magnum coś się świeci coś puka ale generalnie dobre auta. Spalanie ok 35-37l pełen tonaż i jazda na czas.

Dokładnienie 500 nie oszczedza wahy, ten motor w fh spali 31.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 07 lis 2014, 23:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lis 2010, 15:12
Posty: 251
GG: 8587289
Samochód: 500dxi
Lokalizacja: trójmiasto/kaszuby

Moja na pusto i oszczędnie to 30 a jak załadowany z butem w podłodze po kraju to tak do 40. Jakbym miał policzyć średnią z ostatnich 50 tyś to pewnie około 36 w jedną stronę zazwyczaj lekko a w drugą zawsze 40T. Jazda głównie Polska- Szwecja czasem inne kraje. Oprócz spalania póki co nic się nie dzieje, wiadomo przy 550tyś sprzęgło a tak to silnik igła, oleju bierze minimalne ilości praktyczne od wymiany do wymiany nie trzeba dolewać. A jak się spieszę to spod świateł nie ma mocnych.

_________________
PL - Skandynawia


Post Wysłano: 12 lis 2014, 22:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2006, 21:21
Posty: 69
Lokalizacja: SILESIA

różnica jest taka, że euro 3 to 12 litrów a euro 5 to 13 litrów
spalanie zależnie od terenu, ale na włochy w jedna 10 a spowrotem 24 można przywieźć poniżej 30 litrów

mam 2 jedna 820 tys. km druga 680. Odpukać w niemalowane turbo,wtryski, sprzęgło oryginał.


Post Wysłano: 13 lis 2014, 20:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2011, 11:01
Posty: 325
Samochód: Strzęp
Lokalizacja: LLB

leman57 potwierdzam to co kolega napisał. U mnie średnia ok 7-10ton w jedną i powrót 22-24ton wychodzi powtarzalne 31-32l po PL - (fele alu, na bieżąco pilnowany układ hamulcowy + powietrze w oponach, jazda 82-85km/h)

_________________
Daf & Vovo
viewtopic.php?f=44&t=31972
Magnum
viewtopic.php?f=44&t=40157
http://g2.gangsters.pl/?ref=317


Post Wysłano: 03 kwie 2015, 9:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2010, 16:55
Posty: 113
GG: 12459874
Samochód: Scania
Lokalizacja: Laskowa

Witam sprzęt zakupiony, zdecydowaliśmy się na 460 dxi z 2008 roku, trzeci kurs na Italie, akurat się tak złożyło że woziłem 24t, myślałem że coś mniej spali od maca ale wielkiej różnicy nie ma 32-35l ;)


Post Wysłano: 03 kwie 2015, 9:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Cytuj:
Witam sprzęt zakupiony, zdecydowaliśmy się na 460 dxi z 2008 roku, trzeci kurs na Italie, akurat się tak złożyło że woziłem 24t, myślałem że coś mniej spali od maca ale wielkiej różnicy nie ma 32-35l ;)
To całkiem przyzwoicie. Trasa raczej wymagająca i tonaż też solidny.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: