Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 gru 2014, 22:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 gru 2014, 22:01
Posty: 4

Witam.Po wymianie uszczelek pod głowicami mam problem z odpowietrzeniem układu zasilania .Po wymianie ręcznej pompki która zaczeła przeciekać paliwo pokazało się na jednym wtrysku.Silnik na samostarcie odpala ale tylko na chwile.W miarę możliwości proszę o jakieś wskazówki jak dalej ugryżć ten temat.Z góry dziękuję za praktyczne wskazówki.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Odkrec przewód przykrecony do podstawy filtra od góry, przewód zaslep palcami i pompuj aż się filtr przeleje.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 gru 2014, 22:01
Posty: 4

Dzięki serdeczne.Pomogło z tym że nie obyło się bez odpowietrzania po kolei każdego elementu na drodze układu zasilania .A nawet pojedyńczego odpowietrzenia sekcji na pompie a dalej już przy wtryskach.ale w tej chwili silniczek pracuje jak szwajcarski zegarek.Jeszcze raz dzięki.Pozdrawiam.SCORPIO.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: