Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Scania 124 440
Post Wysłano: 30 gru 2014, 19:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Koledzy proszę o opinię o Scanii 124 440 E3 z 2003 roku,mam taką na oku do kupienia ,jest to dość rzadki model i nikt ze znajomych go nie miał.


Post Wysłano: 30 gru 2014, 20:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Czyli osłabione 470 na dwóch turbinach, pytanie podstawowe w jakiej kondycji jest wspomniane turbocompound :?: Nie wiem jak w 440 ale w 470 nie było to najlepsze rozwiązanie. Reszta to jak w zwykłej 420 z pompowtryskami HPi. Motor lubi dobrej jakości paliwo, przy wytrenowanej nodze oszczędny dla "butującego" zeżre ile zobaczy. Polecam częstą wymianę wkładu filtra paliwa, ze względu na przerób, tylko i wyłącznie oryginał.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 30 gru 2014, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Sprzedający twierdzi , że ten silnik ma jedną tradycyjną turbinę tylko większej wydajności niż w 124 420,pytanie tylko czy tak było w oryginale czy to jakaś rzeźba.


Post Wysłano: 30 gru 2014, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

W czwórce nie było silnika 440 z jedna turbina, była wersja osłabiona z 470 do 440 KM osiągająca 4 eko punkty na Austrię, jak podniesiesz kabine to przyglądnij sie w okolice obudowy koła zamachowego jeśli będzie tam taka dodatkowa owalna obudowa i jakiś kanał prowadzacy od klasycanej turbiny to własnie wspomniane turbocompound, załącznik poglądowy: http://autoline.com.pl/sf/czesci-zamien ... 11700.html

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 31 gru 2014, 13:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Dzięki za informacje , jest tam zwykła turbina ,więc przeróbka.Odpuszczam ten samochód.


Post Wysłano: 31 gru 2014, 16:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Popatrz dokładnie na pokrywy zaworowe tam jest naklejka z modelem silnika, jeśli jest początek DT to miała dwie turbiny. Motory z jedną turbiną miały kod DC.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: