Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 14 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1623 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 gru 2014, 19:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Nowe E6 450 jak zafaluje to komp pokazuje 0,8l/h później wskakuje na 1,2-1,5 na ciepłym silniku. Co do mokrego ogrzewania to bladego pojęcia nie mam ile to może wciągnąć.

/mobil

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 30 gru 2014, 20:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE

Nie będę się kłócił każdy ma swoje zdanie:) Ja korzystam z suchego jest tańsze:) Co prawda jeszcze porządnej zimy nie było:) A i tak poniżej -15 to auta ani chłodni nie gasimy:)


Post Wysłano: 30 gru 2014, 20:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Eberspacher D4s 250 ml na godzine przy grzaniu na pełen zicher :mrgreen:

_________________
MAN


Post Wysłano: 30 gru 2014, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Zależnie od wersji od ogrzewania od 02 do 1,5 litera na godzinę
Tu macie katalog
http://www.eberspaecher.pl/centrum-pobi ... 14_lay.pdf

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 30 gru 2014, 20:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Kurcze z chęcią bym zobaczył jakiś filmik, albo zdjęcia i mały opis z takiego dnia w Skandynawii. :]

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 30 gru 2014, 22:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sie 2014, 15:46
Posty: 146
Samochód: Volvo

Cytuj:
(...) A i tak poniżej -15 to auta ani chłodni nie gasimy:)
To się nazywa ekologia :U


Post Wysłano: 30 gru 2014, 22:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Cytuj:
(...) A i tak poniżej -15 to auta ani chłodni nie gasimy:)
To się nazywa ekologia :U
Jak w Ameryce

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 31 gru 2014, 0:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Kolega opowiadal ze u Norka to jak mocno mrozem piz** to policja potrafi jezdzic i budzic zeby silniki poodpalac :) Trafilo Ci sie tak kiedys?


Post Wysłano: 31 gru 2014, 0:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1615
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:

Z wyczerpaniem baterii się zgodzę ale z tym spalaniem to chyba przesada. Mój tata ma wodne ogrzewanie w swojej 105ce i na początku kiedy silnik zimny to pali 1L na godzinę a potem ok. 0.8 Na godzinę. No chyba że twoje ogrzewanie jest wielkości silnika od malucha :P
Wydaje mi się, że znaczenie, duże znaczenie, ma temperatura otoczenia - i jak pojedziesz do Francji i sie dogrzewasz to i spali 0,8 ,ale w skandynawi??

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 31 gru 2014, 3:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lut 2008, 10:32
Posty: 200
GG: 1351870
Samochód: FH460 Globetrotter
Lokalizacja: Bieruń

Z dwa lata temu, staliśmy w Tornio w Finlandii, Szwedzka Haparanda, to przy -35 mielismy odpalone silniki w sumie od samego Budziska mieliśmy poodpalane, to jako że koledze zamarazło auto i staliśmy tam bite 96 godzin, to zjadło jakieś 230 litrów, a mielismy odpalone auto + webasto suche. Skandynawia to jest taka kraina, że nie patrzy się na ekologie, to nie są Niemcy gdzie niektórzy przy 10 stopniach na plusie juz wlaczaja webasto.


Post Wysłano: 31 gru 2014, 10:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
(...) A i tak poniżej -15 to auta ani chłodni nie gasimy:)
To się nazywa ekologia :U
Jak w Ameryce
Cytuj:
Cytuj:
(...) A i tak poniżej -15 to auta ani chłodni nie gasimy:)
To się nazywa ekologia :U
Chciałbym zobaczyć wasze zdziwienie rano jak byście zobaczyli na termometrze -38 puste baterie i zamarznięte paliwo:) i tłumaczenie jak się kładłem wieczorem było -15:) To jest inny świat inny klimat tak jak napisał Edler w nocy budzą i każą odpalać. Dlatego zimą jeździ tam tylko kilka polskich firm a reszta wraca jak bociany na wiosnę tylko po to aby robotę [wycenzurowano].
Przed zimą wszyscy uciekają bo trzeba ubrać cały zestaw w zimówki itp są 4 większe firmy które jeżdżą cały rok no i kilku chłopaków co mają swoje auta a reszta ucieka.


Ostatnio zmieniony 31 gru 2014, 14:26 przez DzoDzo, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 31 gru 2014, 10:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Oj tam miałem okazje stać w Petersburgu parę dni na tamożni przy mrozach około -30 i jakoś klamot nie chodził na okrągło, co prawda wtedy to był stary podciwy man f2000 na zwykłej pomie wtryskowej i wystarczało przepalanie silnika. Najlepsze było jak zajechałem na stacje dolać paliwa było -35 a kobieta mówi ze paliwo jest do -30.
Jedynie co to miałem problem z wodą w paliwie jak wracałem do domu, co jakiś czas zamarzał odstojnik w którym zbierała się woda

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 31 gru 2014, 11:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

DzoDzo bardzo chetnie bym sie przejechal z Toba na daleka Norwegie. Podobno nie taki diab straszny jak sie uzywa mozgu. Jak Ci idzie poslugiwanie sie lancuchami? :D


Post Wysłano: 31 gru 2014, 11:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE

Cytuj:
DzoDzo bardzo chetnie bym sie przejechal z Toba na daleka Norwegie. Podobno nie taki diab straszny jak sie uzywa mozgu. Jak Ci idzie poslugiwanie sie lancuchami? :D
Dokładnie jak myślisz to nie ma tragedii ale wiesz nie zawsze wszystko zależy od Ciebie:) Jakos sobie radzę:)
Cytuj:
Oj tam miałem okazje stać w Petersburgu parę dni na tamożni przy mrozach około -30 i jakoś klamot nie chodził na okrągło, co prawda wtedy to był stary podciwy man f2000 na zwykłej pomie wtryskowej i wystarczało przepalanie silnika. Najlepsze było jak zajechałem na stacje dolać paliwa było -35 a kobieta mówi ze paliwo jest do -30.
Jedynie co to miałem problem z wodą w paliwie jak wracałem do domu, co jakiś czas zamarzał odstojnik w którym zbierała się woda
No i wystarczało że grzał Cię tunel w nóżki :D

Wolę aby ten silnik chodził przy takim mrozie nawet olej robi się gęsty jak smar do siodła :>


Post Wysłano: 31 gru 2014, 12:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2012, 18:47
Posty: 354
GG: 10157934
Samochód: Fiat Ducato / DAF XF
Lokalizacja: Kobylin [PKR]

Daf z pierwszego postu w tym temacie stał 29 grudnia w Kołobrzegu na ulicy 6 dywizji pancernej, wypięty z chłodni :)


Post Wysłano: 31 gru 2014, 12:19
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1755
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Niektórzy” prywaciorze„ jeszcze auto się nie zatrzyma a juz gaszą a Ty tyle paliwa tam wypalasz :lol:
A tak serio to mroziki tam ładne.


Post Wysłano: 31 gru 2014, 14:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
No i wystarczało że grzał Cię tunel w nóżki
Nie moja wina że Scania jest daleko za murzynami i nie potrafi rozprowadzić wylotów z ogrzewania postojowego
Nie martw się o to, ruskie paliwo jest tak tanie jak barszcz w porównaniu do Szwecji że silnik może chodzić na okrągło jak jest taka potrzeba :lol:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 31 gru 2014, 14:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE

Cytuj:
Cytuj:
No i wystarczało że grzał Cię tunel w nóżki
Nie moja wina że Scania jest daleko za murzynami i nie potrafi rozprowadzić wylotów z ogrzewania postojowego
Nie martw się o to, ruskie paliwo jest tak tanie jak barszcz w porównaniu do Szwecji że silnik może chodzić na okrągło jak jest taka potrzeba :lol:
Scania montuje suche webasto tylko na europe:) Z resztą VOLVO ma tak samo tyle że z drugiej strony. Na Scandynawię montują zawsze mokre. Więc nie widzę powodu do dyskusji i kłótni. Pracowałem kiedyś w firmie gdzie w nowych MB było takie ogrzewanie że przy -5 firany przymarzały do szyby.


Post Wysłano: 31 gru 2014, 14:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Pracowałem kiedyś w firmie gdzie w nowych MB było takie ogrzewanie że przy -5 firany przymarzały do szyby.
AirTop 2000- typowe w "budzetowych" wersjach wyposazenia lub tych przeznaczonych na.cieplejsze rynki. Przy modelu 3500 problem niedogrzanej kabiny znika.


Post Wysłano: 31 gru 2014, 14:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

To są moje spostrzeżenia z tych klimatów, nowego klamota też raczej nie gaszę jak spadnie poniżej -20 bo te common raile supernowo potem palą przy tych temperaturach. :mrgreen:
Tyle że czasem można się zdziwić niby klamot pyrka całą noc a jak się ruszy to okazuje się że gdzieś paliwo przymarzło i silnik tylko chodzi na wolnych obrotach i brakuje mu paliwa jak się mocniej gazu wdusi. Taki miałem przypadek w Mińsku jak stanąłem na pauzę na noc temp poniżej -20 takie to uroki zimy :mrgreen:
Zimą fajnie się jeździ ale nie nawiedzę mrozu
Z ciekawości bym się wybrał zimą do Skandynawii :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 14 z 23 [ Posty: 442 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1623 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: