Witam koledzy.mam problem z mercedesem unimog 1300l.Poniewaz nie wiem od czego jest to zalezne ale czasem kompresor ładnie bije rowno do dwoch butli do 14bar a czasem nie moze dobic nawet do 8bar ico za tym idzie odlancza mi sie naped i blokuja kola nawet podczas jazdy.Raz jest elegancko a od czasu ciezko jest ruszyc....
Proponuję sprawdzić zawór czteroobwodowy. W DAFie miałem taki problem, że poleciały uszczelnienia na zaworze i ciśnienie było na dwóch obwodach (pierwszym i drugim) a na trzecim "susza".
Objaw był następujący: na manometrach I i II obwodu ciśnienie nominalne. Po zwolnieniu hamulca postojowego powietrze nawet nie syknęło. Próba spuszczenia powietrza z butli dla III obwodu przez zawór upuszczania kondensatu - zerowa reakcja, brak powietrza w butli. Po zwolnieniu hamulca postojowego kontrolka na desce nie gasła, zerowa możliwość ruszenia samochodem.
W Twoim przypadku może być podobnie.
Ja przypuszczam że problem leży w sprezarce. Jest tam zaworek który się zawiesza, a z czasem całkiem strzeli i nic nie napompuje.
Popularna usterka w Mercedesie patrząc na przekrój floty, z którą mam styczność.
No wlasnie tak to wyglada jak by ten zaworek .bo raz na wolnych szybko nabije a jak sie cos zatnie to to choc by caly dzien chodzil to nic nie napompuje... tylko gdzie ten zaworek jest?? w glowicy kompresora?
Przy głowiczce kompresora jest tekalan 6mm, jak usterka wystąpi to go odłącz, sprężarka powinna pracować cały czas.
Jak nic się nie zmieni, głowiczka do regeneracji.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
witam koledzy .chwile było dobrze kompresor bije elegancko ale dzis znow zonk;p nie bije w ogole do ukladu powietrza. syczy calyczas powietrze z tego grzybka pod osuszaczem..czy moze byc tak ze przez ta nieszczelnosc nie otwiera sie zawor ktory wpuszcza powietrze w uklad??? czy w tym grzybku sa jakies oringi do wymiany???wydaje mi sie ze te grzybek powinien zbijac cisnienie dopiero kolo 10bar a z niego caly czas leci powietrze..
A nie da rady go jakoś rozkręcić cos tam wykombinowac.bo jak sciągłem tego grzybka u dołu i zatkałem reką aby nie uchodzilo powietrze to wtedy bilo do butli...
A nie da rady go jakoś rozkręcić cos tam wykombinowac.bo jak sciągłem tego grzybka u dołu i zatkałem reką aby nie uchodzilo powietrze to wtedy bilo do butli...
Człowieku ty normalny jesteś?
Napchaj se pod tego grzybka szmat, ogranicza ci ubytek i jakoś to będzie działało.
Licz się z tym, że nie będzie zrzucało wody z układu i zamiast kilkuset, będzie kosztować kilka tysięcy....
Badziewiarstwo....
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Poprostu się pytam bo wrózką nie jestem,jak bym wiedział to bym sie nie pytał...czyli najlepszewyjscie to kupic nowa podstawe osuszacza. a czyjest roznica miedzy chinolem za 200zl a oryginalnym wabco??
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę