Nie chce mi się już z Toba polemizować, bo co by nie było, tak to przekręcisz by Twoje było na wierzchu - niech Ci będzie - mi to lotto, tylko szkoda innych którzy będą czytali Twoje wypowiedzi i w nie uwierzą
Cytuj:
Ale nie przeszkadza Ci to po nim jechać,wiesz nawet,że jest mniej komfortowy...
Napisałem ,że nie lubie tej marki i sobie jej nie kupię - nie jade po nim - ja poprostu go nie chcę i tyle
O komforcie - było to pytaniem do Ciebie czy Man nie jest bardziej komfortowy ( mój bład, nie postawiłem znaku zapytania) Ale Ty już musisz przekręcić wypowiedź ...
Cytuj:
Ale oni się pewnie nie znają,Ty wiesz lepiej! Masz w końcu Iveco,a Twój kierowca jeździł kiedyś nawet actrosem...
Co ma do tego to ,że mam Iveco (Mana też
) i kierowce który jeździł Actrosem?? - no tak przecież musiałeś coś kąśliwego dodać - jakby inaczej, nie??
Cytuj:
Szef kupował w tamtym roku dwa konie MANy 4x4 i nawet handlowcy z Sadów mu odradzali ten hydrauliczny wynalazek...
Bo pewnie wiedział, że serwisujecie sami młotkiem i przecinakiem + młotki za kierownicą ...
(a tak serio, to pewnie wiedział jaką prace szef wykonuje i jakiego auta trzeba do jej wykonania - 4x4 sztywne to nie to samo co 4x4 hydrodrive - ja to wiem,(Ty pewnie nie rozumiesz idei tego napędu, a to nie mój problem) i wiem jaką pracę wykonuje i jaki sprzęt mi potrzebny - dasz wiarę, że zamieniłem 6x6 na 8x4 ?? Mało tego - spisuje się lepiej !
Cytuj:
I co ma mechanik do łamania resorów?
Znów przekręciłeś ,żeby oliwy do ognia dolać - o mechanikach napisałem do wypowiedzi o cieknącym hydrodrivie (z każdego miejsca w aucie 60tyś km
), o kierowcach napisałem w sensie łamania resorów przy 16t - więc muszę przyznać Ci racje - masz debila kierowce - kup mu merca - bo ma tak mocne resory, że debil z 16 t nie jest w stanie ich połamać.
Dobra specjalisto, zapytam Cie jako guru w temacie off-road'u - jak spisuje się ciągnik 6x4 w stosunku do 4x4 ?? Bo też chcę nabyć 6x4 ze względu na jego uniwersalność - pojedzie z wywrotką,gruszką i niskopodwoziem.