Zmiany zmiany zmiany - firma wzbogacila się o kolejne auto.
MAN-a już znacie - pod nim nowy nabytek
Przyszło mi zasiąść za kiermanę takiego oto cudeńka:
Marka i model: MAN TGX 18.680
Rok produkcji: 10/2010
Silnik: D2868 LF02, Common Rail
Skrzynia biegów: automat
Aktualny przebieg: około 478 tyś. km
Kabina: XXL,lodówka przeniosiona za fotel kierowcy - do schowka, radio z nawigacją, fotel kierowcy Super Comfort Air, fotel fasażera Super Comfort Air - oba w skórze, skórzane wykończenie boczków, oznaczenie V8 na desce rozdzielczej, kierownica multifunkcyjna, zestaw głośników z subwooferem, dołożone zasłonki niebieskie z beżowymi frędzlami, podłoga - niebieska "skóra", oświetlenie nocne koloru niebieskiego
Naczepa: Schmitz, rocznik 2006, klasyczna naczepa typu firanka, osie SAF, dwie z nich podnoszone, nowa plandeka (wcześniej naczepa z wypożyczali Kogel 2012r)
Kierunki przewozów: UK-IT, UK-S i nazad
Teraz krótko - w 2012 po utracie pracy z jednej z Bydgoskich hurtowni motoryzacyjnych doszedłem do wnioski, że teraz albo nigdy. Razem z tata, który ma doświadczenie takie, że woził bułki Mojżeszowi ruszyliśmy. 10 października staliśmy się właścicielami w/w stwora. Na początek przyszło wymienić tzw. pakiet startowy. Auto zanabyliśmy z przebiegiem 310tyś. km. Sprawuje się świetnie, poza paroma małymi foszkami. Tata jeździł od listopada do marca, potem miesiąc w podwójnej obsadzie, od kwietnia jeżdzę MAN-em sam - z małymi przerwami - podczas zjazdów do domu siada na nie tata.
W dzień sprowadzenia, na A2 na jednym z MOP-ów - po auto jechałem sam do Frankfurtu nad Menem do firmy Man-Top Used.
Pierwsza trasa z UK do Włoch
Pierwsze tuningi - polerka felg - były w opłakanym stanie
Naczepie też się dostało:
Po ciemku -jeszcze bez oświetlenia wewnętrznego:
Pasażer:
Klub 500+ czyli z Emenemsem i jego DAF-em
Wymiana papci na tyle - tylko kostka - nikt mnie więcej nie namówi na opony long-distance...
Po drodze na Mt. Blanc - również z Emenemsem
Najlepsza traska 2014 Majorka, nie wierzyłem do czasu, aż na CMR-ze nie zobaczylem
Dla niedowiarków - średnie spalanie na poziomie 30-33L w zależności od ładunku - podczas trasy na Majorkę - przejazd z Calais do Barcelony 27L, dwie osie w naczepie w górze.
Do tabory dołączył taki oto pikuś:
Marka i model: DAF XF E6
Rok produkcji: 04.2015
Silnik: PACCAR MX-13 12.9L
Skrzynia biegów: automat
Aktualny przebieg: 500 km
Kabina: kabina Super Space Cab, Skylights, fotel kierowcy Super Comfort Air - wentylowany w skórze, kierownica obszyta skórą, wnętrze całe zdemontowane, oklejone ekoskórą w kolorze beżowym i pomarańczowym, zasłony oryginalne przeszyte z zewnatrz beżowym welurem z niebieskimi bąblami, w planach zmiana koloru "burdelówek"na niebieski, elementy deski rozdzielczej pomalowane na biało, podłoga - beżowa ekoskóra, na dachu zamontowane 4 sygnały dzwiękowe + schowany Turkse Fluit
Naczepa: Kassbohrer - 2015 - firana standard, felgi aluminiowe, dwie podnoszone osie
Kierunki przewozów: UK-IT, UK-S i nazad
foto po oklejeniu:
Zdjęcia fotela kierowcy
zdjęcia z rozbiórki:
zdjęcia z robót:
no i wisienka na torcie: