Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 lut 2015, 21:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Volvo FH 440 E5 2007r przebieg ok. 850kkm na rozgrzanym silniku mocno paruje z odmy oraz z wlewu oleju, po zatkaniu go ręką nie robi się żadne ciśnienie ale po odetkaniu dosyć mocno paruje. Trzeba się tym martwić i szukać przyczyny czy Volva tak już mają? Silnik praktycznie nie bierze oleju.


Post Wysłano: 04 lut 2015, 22:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

Silnik ma przedmuchy :]

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 05 lut 2015, 6:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Jedz na kompa i zrób test sprężania .


Post Wysłano: 05 lut 2015, 10:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Gdyby miał przedmuchy to by wiało z korka, silnik brałby olej i straciłby na mocy, czy się mylę?


Post Wysłano: 09 lut 2015, 13:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

W silnikach D12A w 3 sztukach z węża odmy wiało i osadzały się drobinki oleju na elementach koło węża - auta jeżdziły jak należy, oleju nie brały itd - to moje przypadki z Volvo

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: