Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 sty 2015, 22:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2010, 18:57
Posty: 54
GG: 0
Samochód: actros 2640
Lokalizacja: Z-ne

Witam koledzy.mam problem z mercedesem unimog 1300l.Poniewaz nie wiem od czego jest to zalezne ale czasem kompresor ładnie bije rowno do dwoch butli do 14bar a czasem nie moze dobic nawet do 8bar ico za tym idzie odlancza mi sie naped i blokuja kola nawet podczas jazdy.Raz jest elegancko a od czasu ciezko jest ruszyc....


Post Wysłano: 05 sty 2015, 10:53

Proponuję sprawdzić zawór czteroobwodowy. W DAFie miałem taki problem, że poleciały uszczelnienia na zaworze i ciśnienie było na dwóch obwodach (pierwszym i drugim) a na trzecim "susza".
Objaw był następujący: na manometrach I i II obwodu ciśnienie nominalne. Po zwolnieniu hamulca postojowego powietrze nawet nie syknęło. Próba spuszczenia powietrza z butli dla III obwodu przez zawór upuszczania kondensatu - zerowa reakcja, brak powietrza w butli. Po zwolnieniu hamulca postojowego kontrolka na desce nie gasła, zerowa możliwość ruszenia samochodem.
W Twoim przypadku może być podobnie.


Post Wysłano: 05 sty 2015, 11:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Ja przypuszczam że problem leży w sprezarce. Jest tam zaworek który się zawiesza, a z czasem całkiem strzeli i nic nie napompuje.
Popularna usterka w Mercedesie patrząc na przekrój floty, z którą mam styczność.

/mobil

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 05 sty 2015, 18:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2010, 18:57
Posty: 54
GG: 0
Samochód: actros 2640
Lokalizacja: Z-ne

No wlasnie tak to wyglada jak by ten zaworek .bo raz na wolnych szybko nabije a jak sie cos zatnie to to choc by caly dzien chodzil to nic nie napompuje... tylko gdzie ten zaworek jest?? w glowicy kompresora?


Post Wysłano: 06 sty 2015, 21:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

W volvie przy osuszaczu jest zestaw cewek. Jedna z nich "uruchamia" kompresor. Może tu jest podobnie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 06 sty 2015, 21:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6330
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
...Kompresor nie zawsze bije...
to prawie jak policja

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 08 sty 2015, 1:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Przy głowiczce kompresora jest tekalan 6mm, jak usterka wystąpi to go odłącz, sprężarka powinna pracować cały czas.

Jak nic się nie zmieni, głowiczka do regeneracji.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 23 lut 2015, 17:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2010, 18:57
Posty: 54
GG: 0
Samochód: actros 2640
Lokalizacja: Z-ne

witam koledzy .chwile było dobrze kompresor bije elegancko ale dzis znow zonk;p nie bije w ogole do ukladu powietrza. syczy calyczas powietrze z tego grzybka pod osuszaczem..czy moze byc tak ze przez ta nieszczelnosc nie otwiera sie zawor ktory wpuszcza powietrze w uklad??? czy w tym grzybku sa jakies oringi do wymiany???wydaje mi sie ze te grzybek powinien zbijac cisnienie dopiero kolo 10bar a z niego caly czas leci powietrze..


Post Wysłano: 23 lut 2015, 17:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Masz walniety osuszacz, zamiast bić powietrze w układ to cały czas spuszcza powietrze przez ten plastykowy grzybek. Coś się zacina w osuszaczu

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 23 lut 2015, 17:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2010, 18:57
Posty: 54
GG: 0
Samochód: actros 2640
Lokalizacja: Z-ne

no dokladnie tak tylko co sie zacina???


Post Wysłano: 23 lut 2015, 18:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Zawór w samym osuszaczu.
Osuszacz do regeneracji lub wymiany

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 23 lut 2015, 18:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2010, 18:57
Posty: 54
GG: 0
Samochód: actros 2640
Lokalizacja: Z-ne

A nie da rady go jakoś rozkręcić cos tam wykombinowac.bo jak sciągłem tego grzybka u dołu i zatkałem reką aby nie uchodzilo powietrze to wtedy bilo do butli...


Post Wysłano: 23 lut 2015, 19:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
A nie da rady go jakoś rozkręcić cos tam wykombinowac.bo jak sciągłem tego grzybka u dołu i zatkałem reką aby nie uchodzilo powietrze to wtedy bilo do butli...
Człowieku ty normalny jesteś? :lol:
Napchaj se pod tego grzybka szmat, ogranicza ci ubytek i jakoś to będzie działało.
Licz się z tym, że nie będzie zrzucało wody z układu i zamiast kilkuset, będzie kosztować kilka tysięcy....

Badziewiarstwo....

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 23 lut 2015, 19:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2010, 18:57
Posty: 54
GG: 0
Samochód: actros 2640
Lokalizacja: Z-ne

Poprostu się pytam bo wrózką nie jestem,jak bym wiedział to bym sie nie pytał...czyli najlepszewyjscie to kupic nowa podstawe osuszacza. a czyjest roznica miedzy chinolem za 200zl a oryginalnym wabco??


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: