Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 maja 2015, 14:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2008, 15:02
Posty: 338
GG: 1
Samochód: Scania
Lokalizacja: Wola k/Pszczyny

Troche sie Norkom w główkach popierwiastkowało.
Ciekawe czy ich własne (norweskie) ciężarówki które mają jakąś kobite maja namalowaną będą też hejtować

_________________
http://Www.MondeoKlubPolska.pl
Dołącz do grona pasjonatów!!!

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... q6A40oIgsM


Post Wysłano: 25 maja 2015, 18:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE

Mała zmiana naczepy :)
Obrazek
Mały spot Nordkjosbotn
Obrazek


Post Wysłano: 25 maja 2015, 22:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Czarna z Twoją naczepą pauzowała się w sobotę w Oslo. Się długo zastanawiałem czy dobrze widziałem. :) Długo musisz jeździć z tą kotwicą na plecach?

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Ostatnio zmieniony 25 maja 2015, 22:49 przez młody, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 25 maja 2015, 22:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Pewnie ma to związek z Megan Fox na białej :D

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 26 maja 2015, 6:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE

Młody zmień okulary czarna pauzowała z NEMO :)
Bajzel nie zgadłeś nie zgadłeś :mrgreen: Potrzebowałem trochę ruchu lato już tuż tuż :lol:


Post Wysłano: 26 maja 2015, 8:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 paź 2009, 9:50
Posty: 103
GG: 0

A Volvo Nemo to gdzie się podziewa?


Post Wysłano: 26 maja 2015, 12:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Spieszyło mi się na bazę na weekenda i w ostatniej chwili kątem oka wychwyciłem. Jako że jestem okularnikiem mam prawo do małej pomyłki :P

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 26 maja 2015, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE

Krótki filmik z ręki kolegi KryHy https://www.youtube.com/watch?v=MF9Ob_HS1lw THX KrYhA


Post Wysłano: 26 maja 2015, 23:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2012, 9:15
Posty: 179
GG: 18174723
Lokalizacja: Ropczyce/Podkarpackie

Cytuj:
Krótki filmik z ręki kolegi KryHy https://www.youtube.com/watch?v=MF9Ob_HS1lw THX KrYhA
Ehhh, tylko ja liczyłem na materiał na którym targasz pod górę jakieś ciężkie żelastwo i można wsłuchać się w dźwięk V8?
Ale dobre i to, fajnie Ci wyrcy ten wóz DzoDzo ;)


Post Wysłano: 31 maja 2015, 16:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

Post Wysłano: 31 maja 2015, 19:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE

Nawet pauzy spokojnie nie można zrobić :mrgreen:


Post Wysłano: 31 maja 2015, 19:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Ostatnio przesiadasz się na coraz słabsze samochody ale za to coraz ładniejsze.


Post Wysłano: 14 cze 2015, 11:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2015, 14:11
Posty: 52

Pytanie ode mnie. Wiem że auto wygląda atrakcyjnie z takim rodzajem napędu - trzy osie w ciągniku. Ale tym które jeździłeś poprzednio miało układ 6x2. Wiem że w takim układzie nacisk wg. przepisów, osi jest lepszy. Natomiast podczas normalnej jazdy taki układ powoduje jedynie zwiększenie oporów toczenia = zwiększenie spalania itd. Czy w związku z tym w poprzednim ciągniku miałeś napęd tzw. Robinsona ?
Podsumowując pytam się, po co taki układ napędu ?


Post Wysłano: 14 cze 2015, 17:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Tutaj też ma 6x2. Na śnieg. Jak podniesie wleczoną to ma lepszą trakcje, a jak jeździ na Norwegię to taki układ osi się sprawdza.


Post Wysłano: 14 cze 2015, 18:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Od siebie dodam że układ 6x2 boogie jest świetny. Jak kolega dodał, w zimę po podniesieniu bugasa opony wygryzają się w śnieg aż miło. ( nacisk nieraz i 18t na napędową, lecz wtedy zazwyczaj zapomnij o skręcaniu bo przód ledwo podłoża dotyka)

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 14 cze 2015, 19:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE

Cytuj:
Pytanie ode mnie. Wiem że auto wygląda atrakcyjnie z takim rodzajem napędu - trzy osie w ciągniku. Ale tym które jeździłeś poprzednio miało układ 6x2. Wiem że w takim układzie nacisk wg. przepisów, osi jest lepszy. Natomiast podczas normalnej jazdy taki układ powoduje jedynie zwiększenie oporów toczenia = zwiększenie spalania itd. Czy w związku z tym w poprzednim ciągniku miałeś napęd tzw. Robinsona ?
Podsumowując pytam się, po co taki układ napędu ?

Szczerze nie wiem o co chodzi z tym układem Robisona:) Hmm trzy osie nie wiem szefo dał więc jeżdżę :) Tak na poważnie to młody już chyba wszystko napisał o śniegu itp ale ja jeszcze tylko dodam że wozimy po 30 ton ładunku i potrzebne są trzyosiowe ciągniki:)


Post Wysłano: 14 cze 2015, 20:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:
napęd tzw. Robinsona ?
Chyba miałeś na myśli Robson Drive...
Cytuj:
Szczerze nie wiem o co chodzi z tym układem Robisona:)
DzoDzo tak jak wyżej napisałem chodzi o Robson Drive:
Obrazek
Na Skandynawii dość popularne w transporcie drewna.


Post Wysłano: 14 cze 2015, 21:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1615
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Jak macie siodła ustawione?? Po środku po miedzy osiami czy ku przodowi licząc od środka między osiami ( ile cm?)

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 14 cze 2015, 21:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE

Każe auto ma inaczej:) Siodła mamy na sankach i ustawiane są pod każdą naczepę inaczej :) Ja mam delikatnie z środkową osią w kierunku tyłu ciągnika (między osiami) :roll:


Post Wysłano: 14 cze 2015, 21:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Dokładnie, większość ma tak 1/4 w stronę środkowej osi. Wychodzi około metr odstępu między kabiną a ścianą naczepy.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 132 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: