Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 cze 2015, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2013, 21:49
Posty: 59
Samochód: Renault Magnum/MAN TGA

Witam, mam problem zhamulcami na tylnym lewym kole, a mianowicie podczas jazdy koło samo hamuje. Po przekroczeniu na obrotomierzu 1200 obrotów silnika zacisk automatycznie zaczyna pracowac bez wciskania pedału hamulca. Jedyny błąd jaki mi sie wyswietla to w czasie jazdy wyskakuje komunikat " niebezpieczeństwo blokady kół" i po takim komunikacie gine światło stopu w lampach i hamulce staja sie strasznie czułe, lekie nacisniecie pedau i samochd staje demba.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2013, 21:49
Posty: 59
Samochód: Renault Magnum/MAN TGA

Troche porozbierałem samochód i sprawa wygląda następująco, po przekroczeniu silnikiem 1200 obr/min na przewodzie wychodzącym z modulatora ABS pojawia sie samoczynie powietrze( modulator zespolony na dwa koła) tylko na lewym kole. Ma moze ktoś jakiś pomysł dlaczego tak sie dzieje i gdzie mozna sukać usterki?


Post Wysłano: 09 cze 2015, 20:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

witam
Jakieś aktywne błędy ABS EBS w momencie występowania usterki.


Post Wysłano: 19 cze 2015, 10:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2013, 21:49
Posty: 59
Samochód: Renault Magnum/MAN TGA

Sprawa wyjaśniona choć troche to trwało, polski mechanik jak nie ma błędu w komputerze to już nie umie naprawić samochodu( kręci sie jak dziecko we mgle). Padł oring w modulatorze co powodowało podawanie powietrza na siłownik i dochamowywanie koła. Usterka po 4 tygodniach usunięta dodam że auto stało w jednym z pod warszawskich serwisów renault gdzie przez prawie 2 tygodnie nie mogli znaleźć usterki.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Sprawa wyjaśniona choć troche to trwało, polski mechanik jak nie ma błędu w komputerze to już nie umie naprawić samochodu( kręci sie jak dziecko we mgle). Padł oring w modulatorze co powodowało podawanie powietrza na siłownik i dochamowywanie koła. Usterka po 4 tygodniach usunięta dodam że auto stało w jednym z pod warszawskich serwisów renault gdzie przez prawie 2 tygodnie nie mogli znaleźć usterki.
Cytuj:
Sprawa wyjaśniona choć troche to trwało, polski mechanik jak nie ma błędu w komputerze to już nie umie naprawić samochodu( kręci sie jak dziecko we mgle). Padł oring w modulatorze co powodowało podawanie powietrza na siłownik i dochamowywanie koła. Usterka po 4 tygodniach usunięta dodam że auto stało w jednym z pod warszawskich serwisów renault gdzie przez prawie 2 tygodnie nie mogli znaleźć usterki.
Kiepskiej baletnicy, przeszkadza rąbek u spódnicy :)
Jak z zaciskiem jest ok, to w następnej kolejności wypada sprawdzić czy zawór puszcza szczatkowe ciśnienie na silownik.

Pewien serwis RVI nabil klientowi klime, nie odpalila. To wyciągnęli gaz i stwierdzili, że się nie da.... Wtyczka od sprężarki była rozlaczona.....

Zapraszam do nas, ze stolicy całkiem blisko.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: