Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 cze 2015, 21:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

witam szukałem po tematach na forum ale bezpośrednio nie znalazłem odpowiedzi.Mam problem z oponami , po założeniu nowych opon widzę że ścina prawą stronę prawej opony.przełożyłem koła prawe na lewo i znowu widzę że tnie po prawej prawą oponę.Jakiś czas temu robione były zwrotnice nie wiem na 100% czy zbieżność robili,ale auto prowadzi się równo i przy hamowaniu też nie mam problemu.Dodam że poruszam się cały czas po tych samych drogach.nie są jakoś strasznie dziurawe.Często zdarza się że w terenie 6x6 pełna rura ognia :D czy mogło nastąpić ugięcie drązka czy coś w tym stylu?


Post Wysłano: 28 cze 2015, 22:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Mogłeś zgiąć drążek, spotkałem się z tym. Ale to wróżenie z fusów czy zgiąłeś drążek i nie ma zbieżności, czy coś innego mu dolega. Podjedź na stacje i sprawdź zbieżność.


Post Wysłano: 29 cze 2015, 17:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Gdybyś zgiął drążek koła szły by rozbieżnie i oponę cięło by od wewnątrz.


Post Wysłano: 29 cze 2015, 17:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Masz rację, bo drążek by się "skrócił".


Post Wysłano: 29 cze 2015, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Ciekawe jest to że na zapasie mam Continental-a który wcześniej był na przodzie u poprzedniego wlaściciela i jest równo zużyty,a wiem że samochodu nie oszczędzali ładowali do oporu.


Post Wysłano: 29 cze 2015, 21:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Myśmy kiedyś ustawiali trzyośki tylko bez przodu rozbieżnie 1-2 mm, po wielu próbach w jedną i drugą stronę tak było najlepiej.


Post Wysłano: 04 lip 2015, 17:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Mam ciągnik 4x4 i też lekko tnie prawa od zewnątrz - zbieżność prawidłowa.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 05 lip 2015, 18:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Byłem na zbieżności i wyszło luz na końcówce lewej i na tulejkach resora na wieszakach :?


Post Wysłano: 20 lip 2015, 21:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Byłem na zbieżności i wyszło luz na końcówce lewej i na tulejkach resora na wieszakach :?
poza tym co Ci znaleźli , napisz jeszcze jakiej klasy masz opony, to sporo zmienia i wpływa na ich zachowanie.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 20 lip 2015, 21:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Cytuj:
Cytuj:
Byłem na zbieżności i wyszło luz na końcówce lewej i na tulejkach resora na wieszakach :?
poza tym co Ci znaleźli , napisz jeszcze jakiej klasy masz opony, to sporo zmienia i wpływa na ich zachowanie.

Smutna ta moja historia otóż miałem Kormorany budowlane prowadzące oczywiście,jedna była przecięta ale Janek z krysgumu w Olsztynie poradził sobie 8) .po jakimś czasie zaczęło wydzierać oponkę o czym pisałem no i standardowo przełożyłem koła i jeździłem puki nie zaczęło powiększać się klejenie tego rozcięcia. Z powodu natłoku pracy i płaczu szefa że kasy niema kupili mi Fullrun-y budowlane oczywiście :( :( :( . Po wyjechaniu nosiło mnie niemiłosiernie po drodze. dodam że 8,5 napompowane kółeczka.po zrobieniu luzów wróciłem na reklamację opon bo okazało się że dalej nosi. Wyszło że bieznik zle nalany i po przypatrzeniu się oponce to chodził na boki.teraz jest w reklamacji. I zaś znowu jednego kormoranka założyłem jako zapas. po przejechaniu kilku kilometrów stwierdziłem że nadal jest coś nie tak bo auto zachowuje się na pusto jak wóz drabiniasty. upuściliśmy ciśnienie do 8 i tak zrobiło się w miarę.podsumowując oponka po przejechaniu 400 kilom.jest już pocięta obszczypana.guma bardzo miękka.Zdecydowanie do 3-ośki na przód nie polecam.


Post Wysłano: 20 lip 2015, 21:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Byłem na zbieżności i wyszło luz na końcówce lewej i na tulejkach resora na wieszakach :?
poza tym co Ci znaleźli , napisz jeszcze jakiej klasy masz opony, to sporo zmienia i wpływa na ich zachowanie.

Smutna ta moja historia otóż miałem Kormorany budowlane prowadzące oczywiście,jedna była przecięta ale Janek z krysgumu w Olsztynie poradził sobie 8) .po jakimś czasie zaczęło wydzierać oponkę o czym pisałem no i standardowo przełożyłem koła i jeździłem puki nie zaczęło powiększać się klejenie tego rozcięcia. Z powodu natłoku pracy i płaczu szefa że kasy niema kupili mi Fullrun-y budowlane oczywiście :( :( :( . Po wyjechaniu nosiło mnie niemiłosiernie po drodze. dodam że 8,5 napompowane kółeczka.po zrobieniu luzów wróciłem na reklamację opon bo okazało się że dalej nosi. Wyszło że bieznik zle nalany i po przypatrzeniu się oponce to chodził na boki.teraz jest w reklamacji. I zaś znowu jednego kormoranka założyłem jako zapas. po przejechaniu kilku kilometrów stwierdziłem że nadal jest coś nie tak bo auto zachowuje się na pusto jak wóz drabiniasty. upuściliśmy ciśnienie do 8 i tak zrobiło się w miarę.podsumowując oponka po przejechaniu 400 kilom.jest już pocięta obszczypana.guma bardzo miękka.Zdecydowanie do 3-ośki na przód nie polecam.
tak kolego namotałes, że już nie wiem co Ci nie pasuje Fulrun czy Kormo :mrgreen: , troche Kormor on/off założyliśmy (jeszcze w dobrych czasach) i wtedy nie było z nimi jakiś mega problemów poza tym , że miękkie (ale w budowlance to zaleta) i dlatego dość szybko się kończą na asfalcie. Jakościowo jednak to była niezła opona. A o fulrunie i jego przyczynach reklamacji to oszczędź i nie pisz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 20 lip 2015, 21:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

kormoran założony tylko na czas reklamacji. mogę śmiało powiedzieć że kormoranki to przy fullrunach to klasa światowa :lol: :lol: :lol:


Post Wysłano: 20 lip 2015, 21:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
kormoran założony tylko na czas reklamacji. mogę śmiało powiedzieć że kormoranki to przy fullrunach to klasa światowa :lol: :lol: :lol:
teraz rozumiem. Szkoda gadać ....Fulrun :mrgreen:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: