Cytuj:
Niskopodwozie i naciski? Proszę Cię, zapomnij...
W tym kraju żeby dostać papiery na cokolwiek powyżej 40ton DMC trzeba się nieźle napocić. Więc jeśli autor nie w planach pół rocznej walki z wydziałem komunikacji zostaje zakup tego co kupują wszyscy, czy pod plandekę, czy od wywrotkę i wożenia tego co naczepie pozwoli się wypoziomować i mieć nadzieję że się uda
.
2 osiówka 440km spokojnie jest w stanie pociągnąć 50ton DMC. Nie będzie najszybsza pod górki, ale jako tako będzie jechać, podwoziówki ze względu na ładunek i rodzaj jego zamocowania (lub jego brak
) i tak są zawalidrogami.
A naciski na osie przy odpowiednio ułomnym kierowcy (a na innego się nie nastawiaj) to i na trzyosiowym nie wyjdą
.
Pitolisz,
sam nie raz ganisz patologie ,a teraz do niej zachęcasz, a o sobie piszesz,że dla Ciebie norma ....
Po co kupować ciągnik pod niskopodwozie który z góry wiadomo,że będzie nie legalny ???
Dosatać karę za przeładowanie osi, a za przekroczenie dmc - wolę to drugie ...
6x2 wiele droższe nie jest od 4x2 - ale jeździsz z w miarę spokojną glową.
Lepiej naciskowo wyjdzie 6x2 z 2 osiową naczepą niż 4x2 z 3 osiką.
A jakby się udało ustrzelić 6x2 z 2 osiową naczepą na rozstawie 181cm to już lepiej być nie może (mniejsza masa własna naczepy - większa ładowność )