Cytuj:
MAN TGA 18.430 / rok 2004 / Moc silnika 430 KM / Poj. silnika 10 518 cm3
MAN tga410 / rok 2000 / Moc silnika 410 KM / Poj. silnika 11 967 cm3
Renault Magnum 480 / rok 2004 / Moc silnika 480 KM / Poj. silnika 12 300 cm3
Renault Pre.Mag.440 e-t / rok 2004 / Moc silnika 440 KM / Poj. silnika 11 000 cm3
DAF XF 95430 / rok 2003 / Moc silnika 430 KM / Poj. silnika 1 280 cm3 - pewnie miało być 12 800 cm3
Daf 430 / rok 2006 / Moc silnika 430 KM / Poj. silnika 10 800 cm3
Scania 114L 380 / rok 2004 / Moc silnika 380 KM / Poj. silnika - błędnie podana
SCANIA 124/380 / rok 2001 / Moc silnika 380 KM / Poj. silnika 12 000 cm3
Scania 164L / rok 2004 / Moc silnika 480 KM / Poj. silnika - błędnie podana - ciągnik do rej. w Polsce
Iveco Stralis / rok 2006 / Moc silnika 430 KM / Poj. silnika - błędnie podana
Co doradzicie bądź polecicie ?
Z tych padlin co tu podałeś najbardziej zdroworozsądkowa wydaje się scania 114 380 PDE. Ekonomiczne, tanie, proste auto.
-Daf E3 na "jupekach" to średnia opcja, jak przyjdzie zrobić komplet złapiesz się za głowę.
-TGA z początku produkcji jest na pompie wtryskowej, ale silnik bardzo paliwożerny, problemy z opadającymi tulejami itp, szkoda kasy
-scani vki nie potrzebujesz, zbędny balast
-na temat iveco się nie wypowiem, nie miałem styczności
Możesz się sprecyzować jaką naczepę bd ciągać? Niskopodwoziówka to dość szerokie pojęcie, ktoś napisał, że potrzebujesz hydraulikę dwuobwodową, nie wiedząc o jakiej naczepie myślisz...