Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 paź 2015, 14:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

Witam
Jak w temacie magnum 2001 e-tech zwalniacz intardera hydrauliczny ZF skrzynia 16s221
Objaw wygląda tak auto z placu w drogę po przejechaniu jakichś 500 m po załączeniu intarder działa następnie po przejechaniu kolejnych 700 metrów zwalniacz nie działa????? Przed wyjazdem sprawdzony system brak błędów aktywnych zapamiętanych przeprowadzona diagnoza urządzenia.Czytałem inne posty dotyczące intardera w etechach i nie znalazłem podobnego przypadku poza częstymi awariami czujnika płynu przy intarderze tyle że tam objawem jest słabsze hamowanie i wyświetla się komunikat o ograniczeniu mocy zwalniacza oraz błąd awarii.Moje auto posiada starą deskę zatem po załączeniu zapala się jak powinna kontrolka intardera z tym że on nie działa w żadnym zakresie ustawienia dźwigni jak pisałe wyżej.
Kontrolka nie mruga czyli nie ma błędu.
Spotkał ktoś się z takim przypadkiem ?
Zastanawiam się czy wina nie leży po stronie wspomnianego czujnika zakładając ze jadąc w trasę płyn był na tyle zimny ze intarder hamował a po rozgrzaniu czujnik szwankuje i wyłącza go całkowicie tylko cz system nie powinien wtedy generować błędu???? Lub cz problem leży po stronie mechanicznej
z góry dzięki za pomoc


Post Wysłano: 08 paź 2015, 20:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Podłącz komputer i sprawdz parametry .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: