Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 mar 2013, 21:20
Posty: 13
GG: 1

Renata z jaśniejszym grillem widziana dzisiaj około godziny 17 w Górze kalwarii :D


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Siema Paweł, powiedz mi jakie spalanie w 460 i 500, bo przymierzamy się do kupna Magdalenki. Pozdrawiam.

_________________
" Home is where the heart is "


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2006, 21:14
Posty: 99
Samochód: Renault Magnum 460 DXI E5
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Dzięki za spostrzegawczość i za link.
Regularnie widuję Twoich zawodników, ostatni raz 13.10. pod Nową Solą koło 17.00 szedł w kierunku północnym konwój Scania Topline i Volvo z tabliczką Sławek.
Pozdr.
Cytuj:
Renata z jaśniejszym grillem widziana dzisiaj około godziny 17 w Górze kalwarii :D
Wszystko się zgadza. Jechał do Puław ładować się na Norwegię. Dzięki za sygnał! :D
Cytuj:
Siema Paweł, powiedz mi jakie spalanie w 460 i 500, bo przymierzamy się do kupna Magdalenki. Pozdrawiam.
Cześć Piotrek! :D :D Szczerze mówiąc, to różnie z tym spalaniem bywa. Ale uśredniając można przyjąć że w przedziale 31-34 litry. Przykładowa trasa Magnum 460 w lipcu z Poznania pod Sztokholm z tonażem 15 ton na naczepie, przejazd po ładunek na pusto około 150 km, załadunek 19 ton do Brna i powrót z Ołomuńca do Poznania z ładunkiem 14 ton zamknął się wynikiem 31,5 litra. Kółko z centralnej Polski do Oslo i powrót na Dolny Śląsk 30,5 litra (w pierwszą stronę 6 ton, na powrocie 24 tony). Ale w warunkach zimowych rejs z Poznania do Falun w Szwecji i powrót (w obie strony z dużym obciążeniem- 23 tony i 25 ton) i wynik 36 litrów... Magnum 500 podobnie, można założyć te 33 litry. Ostatnio na kółku Poznań-środkowa Szwecja-Budapeszt-Poznań z tonażem cały czas około 16 ton zużycie na poziomie 32 litrów. Dodam, że oba auta w manualu, a 460-tka ma typowo autostradowe przełożenie 2,64. Pozdrawiam i udanych zakupów, oczywiście Magnum! :D

_________________
POLSKA--->NORWEGIA--->POLSKA
POLSKA---> SZWECJA --->POLSKA

Renault Trucks


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Cytuj:
Cytuj:
Dzięki za spostrzegawczość i za link.
Regularnie widuję Twoich zawodników, ostatni raz 13.10. pod Nową Solą koło 17.00 szedł w kierunku północnym konwój Scania Topline i Volvo z tabliczką Sławek.
Pozdr.
Cytuj:
Renata z jaśniejszym grillem widziana dzisiaj około godziny 17 w Górze kalwarii :D
Wszystko się zgadza. Jechał do Puław ładować się na Norwegię. Dzięki za sygnał! :D
Cytuj:
Siema Paweł, powiedz mi jakie spalanie w 460 i 500, bo przymierzamy się do kupna Magdalenki. Pozdrawiam.
Cześć Piotrek! :D :D Szczerze mówiąc, to różnie z tym spalaniem bywa. Ale uśredniając można przyjąć że w przedziale 31-34 litry. Przykładowa trasa Magnum 460 w lipcu z Poznania pod Sztokholm z tonażem 15 ton na naczepie, przejazd po ładunek na pusto około 150 km, załadunek 19 ton do Brna i powrót z Ołomuńca do Poznania z ładunkiem 14 ton zamknął się wynikiem 31,5 litra. Kółko z centralnej Polski do Oslo i powrót na Dolny Śląsk 30,5 litra (w pierwszą stronę 6 ton, na powrocie 24 tony). Ale w warunkach zimowych rejs z Poznania do Falun w Szwecji i powrót (w obie strony z dużym obciążeniem- 23 tony i 25 ton) i wynik 36 litrów... Magnum 500 podobnie, można założyć te 33 litry. Ostatnio na kółku Poznań-środkowa Szwecja-Budapeszt-Poznań z tonażem cały czas około 16 ton zużycie na poziomie 32 litrów. Dodam, że oba auta w manualu, a 460-tka ma typowo autostradowe przełożenie 2,64. Pozdrawiam i udanych zakupów, oczywiście Magnum! :D
Dzięki Paweł!, za wyczerpującą odpowiedz :D , No to powiem ci że nie wiem czy na kraj Premium DXi czy Magnum, różnica jest spora w spalaniu, średnio 4L na 100km, w skali miesiąca to prawie pół pensji dla kierowcy:D. Wygoda wiadomo na trasach międzynarodowych potrzeba, na kraju gdzie raz w tygodniu w domu + weekend to wiesz..., trzeba się zastanowić nad tym temate, i posuzkac zdrowej sztuki, zobaczymy co się trafi.
Dzięki jeszcze raz, powodzenia.

_________________
" Home is where the heart is "


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
No to powiem ci że nie wiem czy na kraj Premium DXi czy Magnum,
Na kraj tylko Premium. I w ogóle nie zadawaj sobie trudu, żeby szukać dobrej czy jeszcze lepszej Magnum'ki. 450 czy 460 w Premium biorąc pod uwagę trasy po Polsce plus jak piszesz- weekendy poza kabiną to naprawdę dobry wybór. Chociaż i w tej można pomieszkać dłużej..


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
Na kraj tylko Premium. I w ogóle nie zadawaj sobie trudu, żeby szukać dobrej czy jeszcze lepszej Magnum'ki. 450 czy 460 w Premium biorąc pod uwagę trasy po Polsce plus jak piszesz- weekendy poza kabiną to naprawdę dobry wybór. Chociaż i w tej można pomieszkać dłużej..

Zatwierdzam :lol: :mrgreen:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lip 2015, 12:28
Posty: 100

Internety mi podpowiadaja ze byla jakas gruba premiera taborowa a na forum nic o tym nie slychac... :D


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

Premiera mijana wlasnie na S3 ;) doczepa za stara dla takiej swiezynki!


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Pawle - czekamy :twisted:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Któreś z aut nie goniło na prom do Świnoujścia 3.01 ?

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

Jak po półtora roku oceniasz te Kassbohrerki? Dostaliśmy bardzo ciekawą propozycję na taką (nową) naczepę i jako że przechodzimy z solo na zestawy zastanawiamy się czy skorzystać. Sprawiały jakieś problemy Tobie czy kierowcom? Jak oceniasz serwis i uwzględnianie gwarancji, o ile miałeś powód do kontaktu z nimi i korzystania z jakiś napraw?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2006, 21:14
Posty: 99
Samochód: Renault Magnum 460 DXI E5
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Internety mi podpowiadaja ze byla jakas gruba premiera taborowa a na forum nic o tym nie slychac... :D
Dobrze podpowiadają Internety :) Premiera taborowa już w ciężkiej szkole życia na tranzytach Północ-Południe i bardzo ładnie się sprawuje. Pozdrawiam!
Cytuj:
Premiera mijana wlasnie na S3 ;) doczepa za stara dla takiej swiezynki!
Tak patrzę w „dziennik podróży” z zeszłego roku i jak najbardziej pasuje. Renia jechała tej nocy do Świnoujścia na prom do Ystad o godzinie 04.00, czyli m/f Jan Śniadecki. Miło, że zwróciłeś uwagę. Pozdrawiam!
Cytuj:
Pawle - czekamy :twisted:
Wojciechu, kto zna te samochody lepiej od Ciebie… Weź kiedyś wreszcie daj cynka, to sobie na naszym gruncie poznańskim pogadamy o Renówkach i nie tylko :)

Cytuj:
Któreś z aut nie goniło na prom do Świnoujścia 3.01 ?
Hej, to mogła być moja. Magnumki atakowały w tym czasie pierwszy raz Skandynawię w 2016 roku, więc pewnie miałeś którąś - dzięki za sygnał i pozdrowienia!
Cytuj:
Jak po półtora roku oceniasz te Kassbohrerki? Dostaliśmy bardzo ciekawą propozycję na taką (nową) naczepę i jako że przechodzimy z solo na zestawy zastanawiamy się czy skorzystać. Sprawiały jakieś problemy Tobie czy kierowcom? Jak oceniasz serwis i uwzględnianie gwarancji, o ile miałeś powód do kontaktu z nimi i korzystania z jakiś napraw?
Hej,
pierwsza naczepa jeździ równo dwa lata i przebyła w tym czasie ok. 215 tysięcy kilometrów. Druga około 1,5 roku, ale jej ostatnio dużo szybciej przybywa przebieg. Ogółem nie mogę na te naczepy narzekać i moim zdaniem w relacji cena-jakość wypadają bardzo dobrze. We wspomnianym okresie naczepy nie doświadczyły żadnych awarii i nie przysporzyły mi żadnych kłopotów. Wszystko działa w nich jak należy. Pod wieloma względami nie różnią się niczym od produktów konkurencji (osie SAF itd.). Mając teraz porównanie do naczep Krone, w obu moich Kassbohrerach drzwi nie zamykają się tak lekko, tylko trzeba docisnąć rygle, ale też są one inaczej skonstruowane. Wiele elementów wykonanych jest za to bardzo fajnie i w przemyślany sposób- jak np. odbojniki rolkowe z tyłu albo mocowanie osłon bocznych umożliwiające ułożenie na nim desek przy otwartym boku. To co mi się nie podoba, to odblaskowe kontury na plandece. Nalepki na obu naczepach były bardzo tandetne i dość szybko zaczęły odłazić, co przy bliższych oględzinach wygląda mało estetycznie. Niestety, ale to już wina polskiego producenta plandek, który je wybrał. Moje naczepy na powrotach ze Skandynawii wożą generalnie ciężkie ładunki i Kassbohrer znosi to bardzo dobrze. Naczepy są twarde i nie odkształcają się. Ściana przednia z osłoną wewnątrz wyjątkowo solidna. Hamulec postojowy umieszczony tuż przy nogach- praktyczne rozwiązanie. Podłoga odporna na zużycie i szaleństwa skandynawskich wózkowych na centrach logistycznych. Przy zakupie na plus była postawa dealera (Timex S.A. w Tarnowie Podgórnym) w osobie pana Jakuba Biegańskiego, który bez żadnych specjalnych dopłat załatwił mi naczepy z kompletem zaczepów do mocowania na promie czy zadbał o zabudowy w czerwonym kolorze, na czym mi zależało. Plusem dla mnie było też ogumienie Bridgestone, które bardzo fajnie sprawdziło się w trudach eksploatacji. Przy naczepach nie było nic robione poza przeglądami, więc trudno mi powiedzieć jak są rozpatrywane sprawy podczas ewentualnych kłopotów na gwarancji. Gwarancja na brak korozji na ramie jest wydłużona na sporo lat (nie pamiętam teraz na ile dokładnie). Sieć punktów obsługujących te naczepy/robiących przeglądy jest trochę dziwna i składa się z niezależnych serwisów mających podpisaną umową z importerem. Moje naczepy pochodzą z montażu w Polsce. Jesienią ubiegłego roku zbierając oferty na nowe naczepy otrzymałem od importera Kassbohrer informację, że obecnie naczepy montowane są już tylko w Niemczech. Podobno są staranniej wykończone, mają inne plandeki itd., ale czy to prawda nie wiem, bo do zakupu nie doszło. Pozdrowienia!

_________________
POLSKA--->NORWEGIA--->POLSKA
POLSKA---> SZWECJA --->POLSKA

Renault Trucks


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 paź 2011, 22:24
Posty: 54
Samochód: Osobowy
Lokalizacja: Lubin

Przyczajony :)

Obrazek


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Grubo!

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2006, 21:14
Posty: 99
Samochód: Renault Magnum 460 DXI E5
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Przyczajony :)
Hej! Dzięki za zdjęcie nowej Reni! Miło, że wyłowiłeś ją z tłumu i uwieczniłeś na tak fajnej fotografii :D Muszę się do Ciebie odezwać o zdjęcie w większym rozmiarze do firmowego archiwum :D

PS. Wcześniejsze zdjęcie Magnum 500 też pierwsza klasa :)

Cytuj:
Grubo!
Dzięki Marecki! :D Pozdrawiam!

_________________
POLSKA--->NORWEGIA--->POLSKA
POLSKA---> SZWECJA --->POLSKA

Renault Trucks


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Paweł - co robi ten kołpak na osi napędowej? :mrgreen:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lut 2010, 11:32
Posty: 207
GG: 2251162
Samochód: Man Tga
Lokalizacja: Szczecin

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lis 2014, 15:46
Posty: 47
GG: 1712545
Samochód: DAILY, MB Mp3, MAN TGA
Lokalizacja: Pajęczno

Czwarta Renia na zdjęciu? Ładnie :-)
Powodzenia w dalszym rozwoju.
Pozdrawiam


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2009, 9:26
Posty: 641
Samochód: Man TGA XXL 18.430,Peugot Boxer 2.2

Ex magnolia szupka z 5cioma pomarańczowymi w blendzie mijana w sulechowie zaraz na wlocie z s3 w kierunku poznania wolsztyna etc
:wink:

_________________
Pilnie sprzedam zbiornik 250l aluminiowy seryjny od mana .
Zainteresowanych proszę o kontakt pw w celu dogadania się.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lut 2008, 10:32
Posty: 200
GG: 1351870
Samochód: FH460 Globetrotter
Lokalizacja: Bieruń

Siemanko Pawełku!

Ostatnio widziałem białą Range T z napisem PP Trucks Piotrowski pod DHL. To chyba od ciebie? :P

Ładnie ześ się rozwinął :P


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: