Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 lis 2015, 9:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Witam
Prosba o rade
Mysle o wymianie auta
teraz jedzimy man tga 26.460 na pompie silnik
na
ponizej link
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2#

mozecie poiwedzic mi powiedziec co swiecej o aucie
glownie o silniku 440km E5 comon rail 2011r oraz napedzie , tu hydrodirve - czy lepsze od klasycznego co treaz mamy 6x4 zwolnica


jakbys mielibyscie wybierac to tego z gory link
czy ponizej
cena duzo wieksza ale przebieg duzo mniejszy:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2

dzikei za pomoc


Post Wysłano: 30 lis 2015, 9:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

440 to bardzo slaby silnik, jak na e5. Mielismt w firmie 4 l, zadnych problemow z silnikiem czg adblue.

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Post Wysłano: 30 lis 2015, 10:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Na śliskim podłożu, błotko po mrozach, jakieś gliniaste podłoże - 6x4 puste samo jechać nie chce, a co dopiero przyczepe ciągnąć - na pusto, a załadowane - skrętów brak ... I tych problemów nie masz przy przednim napędzie + oszczędność paliwa jakies 4-5l/100km(hydrodrive) ... Co do hydrodrive - trzeba wiedzieć, że to nie to samo co klasyczny most, jednak po swoich doświadczeniach (1x4x4 klasyczne i 2xhydrodrive w ciągnikach) jestem przekonany, że ten napęd jest idealny do lasu, bo mimo wszystko złe warunki się ma na 1% przebiegu o ile są złe. Kolejna sprawa zwrotność, nie pisze o skrętnej osi, ale taka raczej jest - wiesz jakie to ważne w lesie(zwrotność), a ile łatwiejsze cofanie - mały ruch kierownicą,a przyczepa robi co chcesz.
Mam 460 na pompie i d20 430 - pod góry 460 mocniejsze, ale 430 nie wydaje się słabsze w normalnej jeździe.Znajomy też takie auto sprzedaje ,ale z lepszym silnikiem i gotowe do pracy na 101% :
http://www.truck.pl/pl/d/pojazdy-i-urz% ... -229703686

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: