Offline
Użytkownik
Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6013
Samochód: Volvo FH
Po rozgrzaniu ciśnienie pojawia się w każdym tak ma być. Jest zawsze korek upustowy, który upuscza ciśnienie powyżej 1,5atm.
W moich 2 razy ginął płyn. Po bliższych oględzinach wyszło,że zbiorniczek wyrównawczy się rozszczelnił. Wtedy na górnej obudowie chłodnicy (na tym czarnym plastiku przez całą szerokość), widać zaschnięte resztki płynu. Pomaga albo jazda z poluzowanym korkiem wlewowym, albo wymiana zbiorniczka.
We "wskaźnikach" na wyświetlaczu komputera pokładowego nie ma temperatury płynu chłodzącego. To o czym piszesz to temp oleju w skrzyni. I jest prawidłowa jeśli nie przekracza 85 stopni w upalne dni, podczas długiej jazdy.
Jedyny wskaźnik temp płynu chłodzącego / silnika to ta wskazówka na panelu wskaźników. Zawsze (tzn wtedy kiedy jest - 30, jak i +40, pod górę i z góry) ma być równo w połowie skali.
_________________
Naczelny Prywaciarz WC
.
Kania to ch uuu j!!!