Rejestracja:04 maja 2013, 21:12 Posty: 40
Samochód: atego1218
Witam Panowie,
mój problem rozpoczął się wczoraj. Auto stało na parkingu 4 dni na tych mrozach, odpaliło w poniedziałek za pierwszym razem co prawda powoli wchodziło na obroty ale zapaliło. Grzało się ok godzine podczas załadunku, potem zgasiłem i już nie odpala.
Pomaga tylko plak i odpala wtedy. Wymieniłem filtry paliwa, wyczyściłem odstojnik i dalej nic, wskazówka obrotomierza nawet nie drgnie. Jak już zapali na plaku to idzie normalnie, nie szarpie, nie kopci i nie traci na mocy.
Dziś popołudniu spróbowałem zapalić kluczykiem zapasowym, pomyślałem że może to immo i odziwo odpaliło za pierwszym razem. Później zgasilłem i nie odpaliło 3 kolejne razy a później znowu zapaliło z tego nowego kluczyka. Zmieniłem na stary i nic, sprawdzałem immo kluczyka w warsztacie jest ok. Pózniej udało mi się zapalić jeszcze 2-3 razy z nowego kluczyka ale to taka loteria.
Pomyślałem jeszcze o stacyjce ze może wyrobiona i nie łączy na kostce, dodam że dużo razy w ciągu dnia zapalam i gaszę samochód.
Jak by to był problem ze stacyjką albo IMMO, po odpaleniu na plaka chodziła by tylko w momencie pryskania specyfiku do filtra powietrza.
Mi to śmierdzi na wtryski lub pompę.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:04 maja 2013, 21:12 Posty: 40
Samochód: atego1218
Pompa wstepna wyczyszczona, było bardzo dużo parafiny ale dalej nie odpala. Mechanik wykrecil pompę główną i wtryski. Pompa główna miała dużo opilkow i mechanik stwierdził że prawdopodobnie to ona się rozleciala. Poszła do sprawdzenia i później ew do regeneracji. Ile może taka regeneracja kosztować,? I czy może lepiej będzie używke poszukać?
Rejestracja:04 maja 2013, 21:12 Posty: 40
Samochód: atego1218
Pompa zregenerowana i 4 wtryskiwacze a 2 wyczyszczone jak i zbiornik. Rano odpalił za pierwszym razem ale trochę grały zawory i był siwy dym oraz paliła się kontrolka wtrysku tak prze, ok 3 min. Później już nie kopcil i kontrolka zgasła. W ciągu dnia palił ładnie, nie dymi.
Myślicie że to dymienie rano minie jak to się zgra wszystko jeszcze czy to coś nie tak bo przed regeneracja nie było takiego dymu
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:04 maja 2013, 21:12 Posty: 40
Samochód: atego1218
Dzięki kolego, pamiętam jak z ategiem bardzo mi pomogles jak wywalalo płyn chłodniczy, martwi mnie w tej premium tylko to poranne dość mocne dymienie na siwo i przez 3 min pali się kontrolka wtrysku później jest ok
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę