Cytuj:
Fajnie, świeżo się to prezentuje. Białe orurowanie tu pasuje. Nie myślałeś pozbyć się pasków z globa?
Czemu takie niskie opony na tyle?
Cytuj:
Kiedyś zmieniało się rozmiar opon na tyle z dwóch powodów - na mniejsze, aby był mocniejszy na podjazdach a na większe, aby miał niższe obroty i był "szybszy" na płaskim. Tutaj obstawiam, że chodzi o moc.
Swoją drogą, to ciekawe czy to nie przeszkadza im, jak latają na Anglię (chodzi mi o zjazdy z promu czy też wysoki podjazd pod załadunek) - kotły są duże (ok.1500l) a tył jest 60'tka i wystarczy chwila zapomnienia kierowcy i... reszta wiadomo.
Mateusz faktycznie kiedyś takie zabiegi miały na celu kombinacje mocowe. Nie mniej jednak u nas, problemem była chłodnia która jest nietypowa. Ciągnik przed zmianą miał standardowe 315/65 i nawet wypoziomowane auto miało przechyloną naczepę. Auto pracuje na tych kołach od roku żaden kierowca nie zgłaszał jakichkolwiek problemów. Auto jest zestrojone idealnie z tą naczepą, oczywiście była adaptacja w serwisie, poziomowanie komputerowe itp. Zjazdy z promów to raczej rzadki przypadek - większość przepraw jest realizowanych przez Eurotunnel.
Cytuj:
Możliwe to, ze widziałem go na S5 pod Gnieznem w nocy z wtorku na środę?
Dokładnie tak, około 23 wyjechał z okolic Bydgoszczy. Dlatego tez to prawdopodobnie mógł być Krzysiek za kierownicą tego DAFa.