Cytuj:
1. Wjeżdżasz na parking.
2. Idziesz do budynku Pre-Gate, wyrabiasz przepustkę (tylko za pierwszym razem).
3. Awizujesz przyjazd po kontener (w tym samym okienku).
4. Wjeżdżasz na bramki (na 1 idą same ramy).
5. Zabierasz ticket-a z numerem rajki jedziesz pod wskazane miejsce.
6. Zawczasu (najlepiej na parkingu) rozsuń ramę, szlabanami masz całkowity zakaz wysiadania z samochodu. Jedynie w miejscu do zmiany rozstawu naczepy (dostaniesz mapkę).
7. Wjeżdżasz na miejsce, wrzucają Ci na ramę puszkę i odjazd. Zabezpieczenie kontenera albo w miejscu do rozsuwania naczep, albo już poza bramkami.
Generalnie jeden wielki rygor. Od 17:00 do 2 w nocy młyn jak cholera.
Na stronie DCT możesz sprawdzić stan kontenera, jaka jest kolejka itp.
Generalnie , puszke zabezpieczasz przy wyjezdzie jak staniesz pod szlabanem mozesz smialo wyjsc i go zabezpieczyc nikt Ci za to lba nie urwie , a jak kontroler ktory sprawdza nr puchy , plomby i generalnego stanu kontenera ,zauwazy ze masz go nie przylapanego tez moze szepnac slowo , akurat na bramkach jak i w okienkach sa normalni ludzie
tylko przy wyjsciu kamizela kask .
Szkoda tego portu , bo jeszcze pare lat do tylu jak sie slyszalo ze pobranie z Gdanska to jechal czlowiek z usmiechem na twarzy bo 20 minut i bylo pozamiatane ,a odkad zmienil sie dyrektor portu jest ogromny bol , no i do tego wjechalo tam kilka innych gestii choc nie wiem czy to ma znaczenie .
MAN , tutaj moge jedynie potwierdzic ze wszystko przychodzi mailowo ,jedynie jak skladasz to zdajesz T1 do biura ,troche sie to tutaj rozni niz w niemczech