Cytuj:
I na marginesie, w premium DXI jest h7 czy h1 ;p?
H7.
Cytuj:
Jak do osobówki naładujesz do bagażnika cementu to byś świecił w niebo - dlatego układ poziomowania.
W ciężarowym, przy tyle na poduszce niezależnie od załadowanego ciężaru, poziom jazdy jest zawsze taki sam.
To się zgadza. Ale oglądałem oryginalną lampę i z tyłu, w miejscu regulacji wysokości w zwykłej lampie, w xenonie jest dodatkowy element miejscem na wtyczkę, przypominający układ sterowania wysokością soczewki, o taki jak tutaj (ten niebieski):
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... N/$_57.JPG
http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Premi ... OSwNSxU2NW~
Lampa nie xenon:
http://4.allegroimg.pl/original/19/63/0 ... 03853364_1
Zakładam więc, że nie bez powodu.
Zamiast oddawać do regeneracji, można też teoretycznie wymienić samemu odbłyśniki:
http://allegro.pl/renault-premium-xenon ... 57269.html
http://allegro.pl/renault-premium-xenon ... 19340.html
i wymienić tak jak na filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=n36ui86V9JY
Lampy oryginalnie mają też nabitą homologację pod xenon i pod halogen(na górze lampy, na naklejce jest co innego, na kloszu co innego), więc ewentualnie zostaje do rozwiązania sprawa spryskiwaczy - miejsca montażu są gotowe w zderzaku, trzeba zrobić dziury w narożnikach i zamontować. Przy podłączaniu sugerowałbym się robotą sebotruckera, on chyba brał sygnał z oryginalnej instalacji do spryskiwaczy szyby, wstawiał przekaźnik czasowy i po 3s przytrzymania dźwigni do spryskiwacza szyby, uruchamiały się spryskiwacze lamp.
Takie same przetwornice są w XFach, więc łatwo dopaść (podobno bardzo trwałe) i miejsce ich montażu jest na spodzie lampy - ta wnęka pod dojściem do żarówki od długich.
No i nawiasem mówiąc - polecam jazdę w dzień na przeciwmgłowych. Wiem, że to nielegalne, nikogo nie namawiam, ale soczewki mijania i przeciwmgłowe są obok siebie, widoczność światła dla innych użytkowników jest podobna, a szkoda wypalać soczewkę od mijania, zwłaszcza, że to delikatne.