Cytuj:
A jak działa Ci połączenie telefonu z autem przez niebieskiego zęba? Ja w jednym z firmowych aut siedziałem z kierowcą i nie mogliśmy za nic podłączyć Jego telefonu mimo że wcześniej było wsio ok. Jak będę widział kierownika to się muszę o te akumulatory zapytać bo u nas teraz będzie ze 100 sztuk tych FH
W sumie z tym tez nie ma jakiegos problemu. Mam podlaczone 2 telefony i wszystko smiga jak nalezy. Nawet musze przyznac, ze jakos rozmow stoi na wysokim poziomie.
Cytuj:
Co tutaj się dziwić że spada jakość w końcu serwisy żyć za coś muszą
. Tak na poważnie to już w FH III gen. były problemy z wiązkami elektrycznymi w drzwiach (przy otwieraniu drzwi same opuszczały się szyby, albo otwierał się szyberdach, do tego ciągłe problemy z ogrzewaniem luster). Z elektryką w nowym FH poszli w stronę Reni gdzie w początkowych modelach Magnum, przy włączaniu świateł wyłączało się radio itp. usterki; gdzie elektryka żyła własnym życiem po opadach deszczu (obserwacje na kilku modelach zmęczonych życiem).
Cytuj:
A co do tych kierowców nie mechaników większość to za jazdę najnowszym sprzętem oddawala by pół wypłaty szefowi
Coś w tym jest bo jak przychodzą kierowcy do większości firm to pytają najpierw o sprzęt, a później o wynagrodzenie
.
Wracając do tematu to Volvo mocne i co najważniejsze nadal na gwarancji, więc pozostaje się tylko cieszyć z jazdy. Życzę wielu bezawaryjnych kilometrów
.
W trzeciej generacji mialem problem z otwierajacym sie szyberdachem podczas deszczu
Zobaczy jak bedzie sie dalej samochod spisywal. W piatek rano jak wrocilem na baze bylo juz przejechane prawie 100kkm. Poki jest gwarancja trzeba znalezc wszystkie usterki i je zlikwidowac.
Do samochodu szef dokupil mi ostatnio przyjemniejsze dla nog pluszowe dywaniki bo te fabryczne materialowe ktore dostalem na serwisie byly jak wycieraczki z pod drzwi domu. Szukam jeszcze jakies porzadnej polki i pokrowcow do samochodu. Moze ktos polecic jakis ciekawy projekt polki?