Cytuj:
ZA-JE-BI-STY! Jedyne co się rzuca w oczy to różne odcienie żółtej folii na światłach.
Problem tkwi w tym ze Lightforce dostarczył nam zółte dekle, które niestety mają lekko inny kolor. Ja juz zdążyłem sie przyzwyczaić.
Cytuj:
Cytuj:
Bart starcza ci z tej jazdy na racine za ta padake?
A jak nie starczy to dołoży...przecież większość przewoźników dokłada do interesu...
Taka czy inna padaka, kązdy decyduje sam o tym jakie auto i w jakiej konfiguracji zakupuje - do wykonywanej przez nas pracy starcza nam w tej padace 510 koni, odpowiednie dodatki takie jak światła LED czy 1495 L zbiorniki, dzięki którym nie musimy tankować co kółko. Zresztą co ja będę się wypowiadał jak i tak
Kierownik wie swoje.
Cytuj:
Zamontowaliście chyba największe dostępne reflektory?? Dobrze wyglądają, kangur dla wielu kontrowersyjny ale dla mnie ładnie siadlo bo cały dół pozostał odkryty- mało spotykane u nas w kraju, blenda to cześć dolozona z ENA truck ??
Ładne połączenie kolorów, pozdrowienia dla właścicieli,
Użytkownik Filippo ewidentnie czuje rozgoryczenie ze nie będzie miał okazji porozbijac tego samochodu jak to w ma zwyczaju swojej błyskotliwej kariery
PS. Ja wam życzę wytrwałości na tym dość trudnym obecnie kierunku: Wielkiej Brytanii.
Halogeny które zamontowaliśmy to Lightforce 240 Blitz, dają takie oświetlenie dodatkowe podczas podróży po wąskich angielskich drogach czy krętych landach południowych niemiec, że głupotą jest kupowanie, często niewiele tańszych, Helli. Jedyny minus jaki można by stwierdzić to brak żarówki postojowej.
Dokładnie tak jak mówisz Blenda to produkt z dystrybucji EnaTruck. Jest ona o 9 cm dłuższa od standardowej. Niestety wymaga przeróbki/zmiany mocowań blendy.
Odniósłbym się do trudności kierunku, ale zapewne obraziłbym tych, któzy pod presją informacji w mediach zrezygnowali z tego kierunku, bo jakby nie spojrzeć, wszędzie jest raz lepiej a raz gorzej
Jako odświeżenie: