Jako że otrzymałem nowy zestaw w użytkowanie to oto jego krótkie przedstawienie.
Marka: Volvo
Model: FH 13
Silnik: 500KM Euro 6
Rok produkcji: 2016
Przebieg w dniu 17.07.2016: 136km
Wyposażenie:
- Kabina Globetrotter
- Podświetlany glob
- 2 łóżka (górne szerokie z siatką)
- Schowki nad łóżkiem górnym
- Skórzana kierownica czarna z czerwoną nitką (niefabryczna)
- Dwa pneumatyczne fotele
- Czujnik dymu
- ABS, ASR, TCS
- VAS - Volvo Action Service (24h pomoc drogowa)
- TPM - system monitorowania ciśnienia w oponach
- Układ monitorowania pasa ruchu
- Wspomaganie ruszania pod górę
- Hamulec przeciwnajazdowy
- Spojlery kabinowe z lotkami na szczytach boków z tyłu i pod zderzakiem z przodu (podobno pierwsze auto które z takim przyszło do Serwisu Volvo w Gdańsku)
- Spojlery międzyosiowe plus dokładki nad i pod nimi
- Skrzynia biegów I-Shift
- System I-see + inteligentny tempomat z funkcją ECO
- Tylne lampy diodowe
- Klimatyzacja
- Elektryczne szyby
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- Czujnik deszczu
- Czujnik zmierzchowy świateł
- Hamulec VEB
- 2 zbiorniki paliwa (łącznie 1000l)
- Zbiornik AdBlue 100l
- Webasto
- Centralny zamek z pilotem
- Radio USB/AUX/Bluetooth
- Tachograf z funkcją automatycznego sczytywania danych z karty kierowcy
- System Dynafleet
- Tylny panel sterowania
- Lodówka
- Zawieszenie przód resor/tył poduszki
- Zawieszenie kabiny przód sprężyny/tył poduszki
- Blokada mostu
- Zestaw TV z anteną do odbioru kanałów cyfrowych
- Przetwornica napięcia 2000W
- CB Radio President Johnson II
- Skaner Canon
- Nawigacja TomTom Pro Trucker 6000
Naczepa:
Marka: Schmitz
Rok produkcji: lipiec 2016
Wyposażenie: komplet (48szt) aluminiowych karbowanych listew kłonicowych, skrzynie paletowe, skrzynka narzędziowa, stelaże podwoziowe na dwie opony zapasowe, zbiornik na wodę, fartuch zderzakowy, komplet pasów, komplet narożników, listwa zabezpieczająca ładunek
Reklama Forum Waga Ciężka
Z tuningów jak widać pomalowano jedynie grill na biało i raczej żadne fajerwerki nie są planowane. Mnie osobiście niespecjalnie zależy na tym by szef ładował kasę w auto którego pewnie za trzy lata w firmie nie będzie. Jak będą jakieś wolne środki i ciekawe pomysły to coś tam pewnie się zmieni.
Jest to pierwsze moje auto które dostaję w użytkowanie całkowicie od nowości więc już to bardzo cieszy a że jest bardzo komfortowe i wygodne to już naprawdę wiele więcej nie potrzeba do pełni szczęścia z narzędzia pracy.
Obsługiwane kierunki: Polska - Skandynawia - Niemcy, Benelux, Szwajcaria - Skandynawia - Polska
Wspomniane nowe lotki pod zderzakiem i na bocznej owiewce.