Cytuj:
Dziwna sprawa z tą mocą jest. Jadąc tą samą droga na tempomacie powiedzmy 120 po gorę raz ciągnie bez zwalniania, a raz schodzi aż do 105, nie wiem od czego to zależy. To samo w mieście, czasami fajnie ciągnie, czuć moc, a za jakiś czas znowu zamula.
U mnie tego typu problemu nie było, za to u kolegi z firmy było też podobne falowanie mocą i problem z odpalaniem z tego co pamiętam sprawa było z DPF ,a dokładnie chodziło regenerację pasywną (czujnik). Z tym że ten problem się zwiększał w wilgotne dni (deszcz, mgła itp.), ale pojazd jeździł w zasadzie w większości po mieście.
Cytuj:
Mam tu jeszcze jeden problem. Nie ma nawiewów na drugi rząd siedzeń przez co z tyłu jest niedogrzany. W mieście to jest pół biedy, bo powietrze jakoś się w środku miesza, ale w trasie jest lipa. Czuć przy hamowaniu jak zimne powietrze leci do przodu.
To jest problem łatwy do ogarnięcia zamontuj na ściance (metalowej siatce od góry) jakąś dyktę, tekturę na zipach od wewnątrz możesz dać gąbkę transportową, aby podzielić przestrzeń ładunkową od pasażerskiej wtedy zmniejszy Ci się recyrkulacja temp. w samochodzie. Chyba że musisz widzieć ładunek w czasie jazdy.
Cytuj:
A silnik rzeczywiście trochę słaby, zwłaszcza jeśli chcesz wyprzedzić. Są wersje 155 koni, ale nie wiem jak się sprawują.
Cóż zrobić trzeba przywyknąć i redukować na biegach. Odnośnie 155 KM to nie miałem styczności, za to w Transicie VII gen. śmigałem wersją 140 KM i powiem że silnik radziło sobie świetnie z załadowanym pojazdem.
_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09
.