Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 lis 2016, 12:53
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3588
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Uwaga!!!!!
Hejtuję Iveco :D


Problem z izolacją kabiny był już w serii Euro czyli 93r. Turbol miał jeszcze ciepłą kabinę, tutaj już totalna lipa, rozbierałem pod pikowanie kabiny swoją tapicerkę, tam nie ma nic!!!! Między tapicerką a kabiną nie ma żadnej izolacji :D w zimę zimno, w lato gorąco :mrgreen:

Temu to się skrapla, na globie, różnica temperatur, fizyka działa i dzieje co się dzieje....

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 14 lis 2016, 19:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2009, 21:43
Posty: 150
GG: 1
Samochód: W124 & XF106 & GH6
Lokalizacja: CRY...

Witam. Iveco ważne ,że czerwone to i szybsze będzie. Fajnie ,że firma się rozwija. Co z solówkami ,jeżdżą dalej czy zostajecie tylko przy cięższym transporcie? Chlapacze pod zderzakiem to dobry pomysł. Zagadaj do Guzika ,swego czasu oferował białe z nadrukiem. Jak będziesz kiedyś przejeżdżał przez Rypin na powrocie ze stolycy to daj znać.


Post Wysłano: 14 lis 2016, 20:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3195
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

I widzisz ! Miałem rację :D siodemkie dajesz i jezdzim :D

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 14 lis 2016, 20:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
siodemkie dajesz i jezdzim :D
To stawki tak szybko podskoczyły, że już 7 z przodu jest w modzie?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 14 lis 2016, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3195
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Koluniu tu na chłodnie jest robota co dyche "dawajom" i jeszcze pięknym tirem ze zlotow jeździsz !

To taka z blandeko to te 7 musi być. Jeszcze iwekiem... wstydliwe muszo płacić.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 14 lis 2016, 20:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Koluniu tu na chłodnie jest robota co dyche "dawajom" i jeszcze pięknym tirem ze zlotow jeździsz !

To taka z blandeko to te 7 musi być. Jeszcze iwekiem... wstydliwe muszo płacić.
My jeszcze o miesięcznych zarobkach rozmawiamy? :mrgreen:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 14 lis 2016, 20:49
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3588
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

1000 się domagaj szkodliwego :D i szybciej na emeryturę pójdzie :mrgreen:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 14 lis 2016, 21:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2688
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

500+ za wilgoć w kabinie a niedługo i pleśń. Właśnie co z solówkami??? Pamiętam jak lata temu śmialiście aż miło Atego a potem coraz więcej mówiłeś jak zmieniła się branża solowek w europie. Przerabianie zabudowy itp

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 14 lis 2016, 22:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3608
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Pewnie to samo co z tandemami typu "piździk", wszedł maut i na dobrą sprawę lepiej dużym tirować.
Ja niby globa mam wyklejonego matami.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 14 lis 2016, 22:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

Tak jak Rossi prawi.

Atega poszły w parze na początku roku do nowego właściciela, gdzieś w okolice Pruszkowa. Niestety całkiem możliwe, że posłużyły za dawców (koleś zajmuje się rozbieraniem aut i handlem części na wschód, aczkolwiek ma też transport), chociaż kierowcy którzy przyjechali po Mercedesy byli bardzo zadowoleni i raczej skłaniali się ku temu, żeby zastąpiły one ich dotychczasowe pojazdy.

Na powód sprzedaży złożył się ich wiek jak i przebieg (średnio 1,3mln km, 2001rok), jak i wprowadzenie w Niemczech (czyli naszego głównego miejsca zarobku) mautu od 7,5t. Ceny za fracht stały w miejscu, a za Euro3 trzeba było płacić tyle, co za 5 osi E6 (pi razy drzwi).

Poza tym kontrahenci nalegali, żeby przestawić się na naczepy, jak i również naszemu spedytorowi z dużą łatwością przychodzi szukanie opłacalnych ładunków na taki skład niż solówkę.

Na chwilę obecną solo zostało jedno - TGL, obustronna firana, edscha, 3m wysokości, euro4. Na tego jeszcze jako tako jest robota, bo jest bardzo funkcjonalny. Chociaż raczej i jego dni są już policzone. Krótki przykład - stał piątek i pół dzisiejszego dnia, gdzie ja i tata machnęliśmy po 2 kabotaże. I nie jest to wina spedytora, a po prostu brak ładunków na taki samochód - a dokładniej ujmując, dobrze płatnych. Za darmo nie ma sensu jeździć.

Wysłane z mojego F5121 przy użyciu Tapatalka


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: