Cytuj:
Dobry fracht to pojecie bardzo względne i ustalane indywidualnie. Nie wiem po ile chodza ladunki do Bułgarii lub Rumunii ale kokosów pewnie nie ma
Do końca 2015 było ok, stawki pozwalały na pokrycie wyższych kosztów wozokilometra, po zamknięciu "wschodu" na początku 2016 zrobiło się bardzo cienko.
Cytuj:
Od czasu wprowadzenia embarga Rumunię, Bułgarię i Grecję opanowali przewoźnicy z BSI WSI LLU i kokosy się skończyły
"Dokładnie Kolego, tak jak mówisz", nie wiem jak ci ludzie jeżdżą po 0,6 € po SK, HU, RO, itd.
Cytuj:
Rumunia/Bułgaria to prawie jak za kółko
Do końca 2015 trafiały się takie strzały potem, tak jak pisałem wyżej, po zamknięciu "wschodu" ceny frachtów pospadały w dół.
Cytuj:
Właśnie Michał, miałem odgrzebać ten temat i zapytać, nie sprzedałeś Scanii przypadkiem gdzieś w Mazowieckie? Jakieś dwa tygodnie temu mijałem w Białymstoku taką czwórkę na blachach WWL bodajże z niebieską firanką, lekko brudna, ale jakoś tak podłapałem bo miała dwa pomarańcze w atrapie, uszy pod lusterkami, szeroką oponę i pomalowane felgi w ciągniku na czarno białe, od razu skojarzyłem to z Twoją czwórką więc tak pytam żeby się rozeznać
Doczytałem jednak stronę wcześniej że poszła w okolice Olsztyna, ale ta była normalnie jak Twoja, może zmieniła jeszcze raz właściciela?
Ciężko mi powiedzieć czy to moja była Scania ale podejrzewam że nie, auto wyjechało ode mnie bez Helli na atrapie, nowemu nabywcy nie był potrzebne, druga sprawa to tak jak pisałem wyżej, samochód krótko po zakupie miał kolizje/wypadek i nie wiem jak to się skończyło.
Cytuj:
Przy okazji to i nazwa tematu mało aktualna
Wiem
myślałem ostatnio nad tym ale nie wiem czy wypisanie wszystkich modeli nie będzie za długie na nazwę tematu