Rejestracja:17 sty 2007, 20:02 Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk
Cytuj:
Trzeci przypadek próba założenia łańcuchów do ciągnika po przez cofanie na leżący łańcuch (to jakiś nowy system, próbował ktoś z was to zrobić i na ciągnąć na koło tak łańcuch )
A co w tym dziwnego? Zawsze tak robiłem, i będę robił. Jest to dziecinnie proste, pod warunkiem, że łańcuch rozłożymy przed/za kołem równo, i dobrze rozciągniemy na boki. Najeżdzamy tylko tyle, żeby zapięcie przeszło pod kołem. Przerzucamy łańcuch z ziemi nad oponą, naciągamy, zapinamy. Czas operacji na jeden łańcuch z zegarkiem w ręku to max 5min!! Tylko to trzeba najpierw potrenować w spokojnych warunkach, a nie na połamanym składzie w nerwach i panice.
_________________ Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!
A co w tym dziwnego? Zawsze tak robiłem, i będę robił. Jest to dziecinnie proste, pod warunkiem, że łańcuch rozłożymy przed/za kołem równo, i dobrze rozciągniemy na boki.
Dzięki za odpowiedz nigdy tego tak nie robiłem, ale muszę spróbować jak będę miał okazje. Zawsze zakładałem od góry.
Cytuj:
kiedyś jesienią kupiłem pełne łańcuchy i dobrze, że spróbowałem założyc je na koła - okazało sie że nie pasują (zimą była by niespodzianka )
Raz dałem się zrobić szefowi w pewnej firmie gdzie po pierwsze łańcuchy były za szerokie do tego auta (samochód dostawczy), a po drugie na kopnym śniegu wytrzymały może z 400 m i się posypały oczka. Pozdrawiam Wilk 09 .
_________________ Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 .
Tak jak pisze w ich opisach, do wyciągnięcia się z parkingu. Te łańcuszki nie mają certyfikatu na jazdę i nie do tego służą . Dwa razy już straciłem po kilkanaście minut żeby się wydostać.
O tym, że opony zagrzane się wtapiają w podłoże też wiem . Tak na wszelki wypadek napisałem dla następnych mądrali.
_________________ Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.
Rejestracja:03 maja 2014, 17:45 Posty: 219
Samochód: Fiat Skoda
Lokalizacja: SRS
W poprzedniej robocie miałem te drugie na śrubę . Stary stwierdził ze dwie sekcje wystarczą ale to w bajki można wsadzić potem dokupił i miałem po trzy na koło i już dawało rade .Na pewno szybki montaż to duży plus choć te na pasy wydają się łatwiejsze do ogarnięcia, nie trzeba klucza ale mają tylko dwie pręgi w obwodzie. Po jakiś zakładach logistyce pod rampami daje rade . Mi osobiście w Krakowie od parkingu przy PKP Płaszów do Telefoniki na Wielickiej tam załadunek i z powrotem i nic im nie było . Lepiej mieć takie coś niż kopać się bezsensu i palić gumy jak niektóre asy
_________________ Kierowca z Biedronki , inni kierowcy patrzą na mnie z politowaniem
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 32 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę