Cytuj:
Jeśli wóz ma zrobione wtryskiwacze grubo po bańce. to oczywiste, że będzie palił mniej. Ale nie będzie to wynikać ze zmiany programu.
Idąc tym tokiem rozumowania, to taka 700tka, powinna palić z 18 litrów/100km. Nie mam znajomych którzy mają takie wozy, ale nie sądzę żeby to było możliwe.
Oczywiście z tym się zgodzę, ba nawet odczułem lekką różnicę w odpychaniu się gruza. Jeśli chodzi o te 700 koni to źle myślisz, bo przy jakiej pojemności silnika musisz taką moc wygenerować? Z pewnością nie przy 12,9L jak w DAFie. A co zaz tym idzie większa pojemność to i pewnie więcej sobie chlapnie paliwa. Chodzi o najlepsze zbalansowanie między mocą a spalaniem.
Jak mawia Mariusz Max Kolonko. Moja ocena tej sprawy jest taka. Moim skromnym zdaniem w DAFie przy pojemności 12,9L opcja z mocą 460KM jest najlepszą i najbardziej udaną jednotką w tym modelu. Sadzę, że najbardziej zbalansowana pod kątem mocy oraz spalania. Rossi ma rację, że 410 sprawdza się gdy ma lekko i gdybym woził lekko w obie strony to nawet nie myślałbym o tym by podnosić moc. Jednak na powrocie często wozimy ciężko i to ma sens. Potwierdzają to obserwacje między mną a tatą, gdzie jego auto zawsze wychodzi o te 2L mniej niż moje z tych samych kółek. 510 natomiast jest wg mojej opini lekko wyżyłowana i z pewnością ma moc jednak spalanie przypuszczam, że w miarę porównywalne bądź wyższe niż w stosunku do 460.
Cytuj:
Kamil, jakby Ci to powiedzieć... ja bym blendę zostawił w świętym spokoju. Teraz, po chip-ie ważniejsze są nowe emblematy na drzwi: 105.
460
Może i masz rację Marcinie
Eee team, żadna zmiana emblematów. Nie chce odbierać sobie tej satysfakcji jak będę niby 410 przerabiał pod górkę kogoś z mocniejszą jednostką
albo ktoś się przeliczy i po ruszaniu ze świateł zdechnie