FFR 03247-00
Problem związany jest z tym błędem a dokładnie dotyczy sie to EBSu 03247-00 stąd masz problem z siłą hamowania która jest regulowana przez czujnik ALB (czujnik ciśnienia powietrza w poduszce z prawej strony)
Sprawdź kabel i wtyczki łączący modulator tylnej osi do tego czujnika ALB, błąd na zasilaniu
Przy okazji podaj numer VIN aby zweryfikować jaki sterownik EBS powinien być w tym manie
Bo według numerów jakie podałeś to twój jest wykonaniu standardowym a drugi jest w opcji full
Sterownik 81258087033 ma numery zamienne 7026 lub 7048 lub 7064
Takie tam tłumaczenie z niemieckiego
Moduł sterujący 03247 ciśnienie os tylna strona lewa, błąd napięcia zasilania czujnik nacisku na oś
Wskazanie błędu: Centralne ostrzeżenie światło STOP (H111) zaświeci się na żółto.
Wpływ błędu: Napięcie zasilania musi być sprawdzony - Dopuszczalne
Zakres napięcia zasilania na module regulacji ciśnienia na osi tylnej:
Mierzona między stykami 3/4 i 3/1 napięciem stykowym na module do regulacji ciśnienia w tylnej osi powinny
o 5V wartość napięcia ± 0,45V.
Przypisanie kołek komponentów i elektronicznego urządzenia sterującego EBS (A402) jest
patrz Schemat elektryczny EBS.
Rozwiązywanie problemów: Przewody i złącza pomiędzy modułem regulacji ciśnienia na tylną oś
(Y264) i czujnik ALB tylnej osi (B336) i są zwarcia
kontroli przerwania kabli,
pomiędzy bolcem (3/4 Moduł regulacji ciśnienia z tyłu osi) kołka 1 (zasilanie czujnika ALB
oś tylna)
stykowe między 3/1 (presostat moduł tylnej osi) pin 2 (masa czujnik ALB osi tylnej)
pomiędzy bolcem (3/3 Moduł regulacji ciśnienia) i tylnej osi kołka 3 (linia sygnału czujnika ALB
oś tylna).
Funkcja bezpieczeństwa (poziom funkcji 5): System EBS współpracuje z domieszką EOL zaprogramowany
„L = ALB miss” dla dystrybucji ciśnienia hamowania przy hamowaniu (z hamulcem rozdzielczym
Pneumatyczny układ hamulcowy EPB) i automatyczny system hamowania w zależności od obciążenia
(ALB) Wartość L = 0, gdy przeciw blokowaniu kół (ABS) do IRM (zmodyfikowany regulowana indywidualnie) na
Oś przednia.
Cytuj:
System pokazał błąd o uszkodzeniu modulatora więc nic innego nie pokarze i nic innego nie należy się spodziewać tym samym inne funkcje zostały wyłączone lub ograniczone.
Widzę że z ciebie to jest dobry operator testera diagnostycznego/odczytywanie kodów błędów i ufaniu ślepo w to co pokazuje tester.
Według twojej teorii to był brak odczytu z czujników prędkości , oraz ciśnienie resztkowe po hamowaniu w zaworze co według ciebie należało sprawdzić drożność przewodów pneumatycznych oraz tłumik na modulatorze czy nie jest zasyfiony