Witam na wstępie zakładam ten temat ponieważ przewertowałem cały Temat Transport chłodniczy ale nie znalazłem wszystkich odpowiedzi na moje pytania
Odnośnie zakupu używanej chłodni na co należy zwrócić uwagę Producent(Marka) oraz który z Agregatów mianowicie według was jest godny polecenia Za oraz przeciw CARRIER oraz THERMO KING
jakie przeznaczenie w CARRIER ma seria Vector 1550 oraz 1850 i Maxima 1300
oraz w TK model 200 i nowa seria SLX-e300
czy TK200(starszy model) oraz Maxima 1300 to jest ten sam pułap ta sama seria przeznaczenia tylko inni producenci
Jaki jest optymalny rodzaj agregatu do chłodni multi-temperatura
Oraz który z Agregatów jest mniej awaryjny chciałem też poruszyć kwestię kosztu serwisowania jak ona wygląda Cariier i TK
Czy spedycje Kraj oraz Europ mają wymagania co do roczników naczep
Pozdrawiam oraz z góry dziękuję za odpowiedzi
Osobiście ciągam TKSLX 300, optymalny ciągałem i 200 i 400.
Spalanie na od 1.8l do 3.0l na mg. Przeglądy raz na pół roku.
Raczej bezawaryjny. Najczęściej wymienia się napinacze, rolki i paski. Przy 8000-10000mg pada alternator, rozrusznik. Akumulator wytrzymuje 2-3 lata orygyniał TK, zamienniki padają po pół roku.
Tak to raczej agregat bezawaryjny.
Ciągałem chwile carriera ale był dużo głośniejszy i palił minimum 1l-1,5l więcej od tk.
Kolego coś w tym jest co piszesz ale pod względem tematu chodzi mi o zdobycie wiedzy informacji stąd ten temat który postanowiłem założyć Uwierz cały temat transport chłodniczy przeczytałem od pierwszej do ostatniej strony ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania w tym najważniejszy odnośnie THERMO KING vs CARRIER
Kolega prawdziwy drajwer. Modeli nie zna ale spalanie na mth w paluszku.
Oj tam... Tak chłopaki na "żabiwoli" mówili
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Rejestracja:03 mar 2019, 22:48 Posty: 2
Samochód: DAF
Zdecydowanie polecam agregaty Thermo King. Są na pewno mniej awaryjne niż Carriery. Te nowsze z serii SLXi nie mają już problemów z paskami, rolkami i napinaczami. Z resztą i tak ich ewentualny koszt wymiany jest niższy niż koszt wymiany generatora w agregacie Vector Carriera. Koszt ok. 15 tys. zł. Suma symarum są cichsze nawet bez opcji wyciszenia. Dodatkowo mogę sobie przerzucić za darmo sterownik do kabiny za pomocą Bluetooth bez transmisji danych. Poza tym są trwalsze i łatwiej naczepę z Thermo Kingiem później sprzedać. Przerabiałem już temat Thermo Kinga i Carriera i zdecydowanie polecam agregaty tej pierwszej firmy.
Widzę że odkopujemy temat, ja znów jestem za Carrier-em miałem do czynienia z agregatami tej firmy nie tylko w zabudowach samochodowych ale także a może przede wszystkim w dużych instalacjach chłodniczych i trzeba przyznać że to kawał firmy ostro działają w instalacjach chłodniczych pokuszę się o stwierdzenie że to jedna z wiodących firm w tej branży.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę