Cytuj:
Byś napisał które roczniki tych roburków i jakie przebiegi. W ogóle to nie opisałeś aut według schematu. Tak to fajny tylko czarne koła mi się nie widzą i chyba masz felgi naczepówki z przodu, że tak wystają
Jeśli chodzi o felgi to serwis wprowadził mnie w błąd, zapytałem czy et120 czy et145 i za ich poradą kupiłem 120 ale to był błąd. Kiedyś wolną chwilą opiszę jak książka każe, jeszcze nie było oficjalnej premiery pomarańczowego
Cytuj:
Cytuj:
A po drugie auto autu nie równe, pomarańczowy wszytko to samo i półtora litra więcej pali....
Bo jest w nim inny łącznik kierownicy z pedałami.
Ja co prawda nie jechałem mp4ką ale miałem przez 'chwile' mp3ke na stanie. Nasłuchałem się o tym jakie to Robury wolne, zamulacze, że ujechać tym nie idzie i tym podobne bla bla opinie parkingowe. Zaryzykowałem, wsiadłem, z każdym dniem coraz lepiej je poznawałem... aż kiedyś padło pytanie na radiu "Co ja mam tam wsadzone że się tak spieszę?" zadane przez innego Siofera którego przerobiłem.
Podoba mi się ten pasek czarny na tym żółtym lakierze, sam to tak obmyśliłeś czy na czymś się wzorowałeś? Jeżeli mogę coś zasugerować... to żółte kapsle na szpilki w przednich kołach daj, będzie robotę robiło.
Pasek urodził się we mnie jeszcze za czasów scani lecz projekt nie został wprowadzony w życie, więc realizujemy go w mercedesie. Jeśli chodzi o moc to jest co dziwne trochę bo im ma więcej ton tym jest silniejszy, przynajmniej tak mi się wydaje. Magnum nie jest jakaś słaba a przy 24 tonach nie dała mi rady w kownie pod górkę.
Ostatnio trochę się nudziło w trasie i na telefonie stworzyłem sobie filmik z tray, nie wiem jak go tu pokazać więc wkleje link do FB (chodź nie wiem czy regulamin pozwala)
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... ef=m_notif