Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 sie 2017, 9:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
PNEUMASTER, jak zagłębisz się w informacje o tych oponach to dowiesz się, że można kupić opony wąskie oraz szerokie za oczywiście za dopłatą (315/80R22,5). Jeżeli chcesz widzieć to te najtańsze chinki w rozmiarze 315/80R22,5 mają około 16 mm na środku, także coś za coś.
Ale po co mam się w g.....no zagłębiać? :lol:

A tak na poważnie na prawdę uważasz, że o tym nie wiem? Dopłacać do opony 315 aby kupić oponę 315 :lol: przy czym w tym przypadku nazwać zmieloną cegłę oponą to tak nie bardzo poprawnie politycznie :mrgreen:

Pokazałem na foto, bo nie wszyscy świadomi i tyle. :wink:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 24 sie 2017, 17:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Z Ciebie taki profesjonalista, że pewnie jak klient przyjedzie na przekładkę z chinkami to mu odmawiasz montażu. Są tacy którzy nie patrzą na to co jest napisane na tej oponie, tylko liczy się bieżnik i to jest właśnie target tych opon. Do tej zmielonej cegły o wybitnej twardości zapomniałeś dodać jeszcze smrodu.


Post Wysłano: 24 sie 2017, 18:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

A po co te wtrącenia korporacyjne.....target.....i wszystko jasne. :mrgreen: Cel sprzedażowy to mają handlarze a dla mnie liczy się jakość i użytkownik, a myślę że właśnie po to to forum jest. A jak przyjeżdża klient to mu pokazuje właśnie metrówką i uświadamiam, czy wie że na 4 napędach tak jakby kupował 1 napęd mniej :mrgreen: ....uświadamiam. Ale chętnie posłucham co to znaczy "liczy się bieżnik" w sensie, że co? Ilość, grubość, wygląd?

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 24 sie 2017, 18:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Znowu zaczynasz wywody, przez które pokazujesz swoją stronę. Chciałem Tobie przekazać, że skoro jest popyt na chinki to jest również podaż i odwrotnie. Być może warto, aby Twoja wulkanizacja również oferowała tego typu opony. Po cenie łatwo się domyślić, że nie będziesz miał takich przebiegów, co na markowych oponach, ale są firmy, którym to nadal odpowiada.

Co do Twojego pytania to chodziło mi o wysokość bieżnika, bo przecież klient, który to kupuje pozostałe aspekty pewnie pomija.


Post Wysłano: 24 sie 2017, 19:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Tylko, że głęboki bieżnik nie zawsze znaczy, że starczy na dłużej. Chinki są lepsze i gorsze, ale niestety partie opon nie są sobie równe jakościowo. Rozmawiałem ostatnio z jednym wulkanizatorem na ten temat i mówi, że ma klienta któremu założyli do 5 naczep i były spoko. Wzięli następną partie i wszystkie szlag trafił. Niestety to jest duża bolączka. Dla mnie osobiście nie jest to akceptowalne bo kupując dany produkt chce się mieć poszucie, że ma to służyć przez określony czas i zrobić przebieg a nie myśleć czy dojeździ się oponę do drutów czy wystrzeli po pierwszym załadunku 24t na naczepę...

Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 24 sie 2017, 20:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Kierownik to jednak ma nosa co do ludzi, tyle powiem.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 26 sie 2017, 11:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

A ja mam na ostatniej osi już drugi komplet opon TRIANGLE.pierwsze były TR688 i nie całe 3 lata wytrzymały.
Na środkowej mam kormorany dodam że kormorany on/off-y wzięte tylko dlatego że znajomy szefa namówił go że dużo dłużej wytrzymają jak triangle.Cena triangle ok 710 netto a kormoranów ok 1400.Nie dziwić się tej cenie kormoranów szefe zakupił je w najtańszym serwisie w mieście :lol: .
Co do przodu miałem na początku Continental były dobre.potem kormoran on/off F niby dobre ale na deszczu jak dla mnie za bardzo ślizgie.I najważniejsze jako opony przeznaczone na budowę miały bardzo cienką ściankę boczną.Zapewne to inaczej się nazywa PNEUMASTER zaraz poprawi :lol: ,przy kontakcie z krawężnikiem (którego róg wystawał był krzywo obsadzony )rozciąłem pierwszego dnia użytkowania.
Następne doświadczenia miałem z Oponą FULL RUN budowlany na przód oczywiście.W moim przypadku okazało się to totalną porażką co chwilę mogłem to wyważać.kolega zasuwa na takich samych fulrunach i jest ok.pewnie taka partia się trafiła.W cs daf też mamy fullruny szosowe i tylko asfalt i dużo kręcenia po placu codziennie.i przebiegi w granicach 300-400 km dziennie i dają śmiało radę.teraz śmigam na kormoranach roads -ach ale to całkowity przypadek.asfalt dużo lepiej jak on/off F.ale teren wiadomo jak sucho to i na łysej pójdzie :wink:


Post Wysłano: 26 sie 2017, 12:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Kormoran jest ok tyle że szosowy. Każda z ich on/ off to porażka zwłaszcza przebiegów a i z wytrzymałością na uszkodzenia nie ma miodów.

EDIT:
Cytuj:
Znowu zaczynasz wywody, przez które pokazujesz swoją stronę. Chciałem Tobie przekazać, że skoro jest popyt na chinki to jest również podaż i odwrotnie. Być może warto, aby Twoja wulkanizacja również oferowała tego typu opony. Po cenie łatwo się domyślić, że nie będziesz miał takich przebiegów, co na markowych oponach, ale są firmy, którym to nadal odpowiada.

Co do Twojego pytania to chodziło mi o wysokość bieżnika, bo przecież klient, który to kupuje pozostałe aspekty pewnie pomija.
ale jaką stronę? Tą, że nie potrafię zaakceptować, tego że opona chińska kosztuje 2x tyle co średnia markowa zwłaszcza w skrajnościach użytkowania jak mega lub ciężka budowlanka? Kupujesz za 700zł naczepę chińską która 70tkm dojechać nie może gdzie podstawowa budżetowa europejska zrobi 170 000km na naczepie kosztując 1100zł a półka średnia za 1400zł robi przebieg x3 chinki czyli chińska kosztuje 2100zł co oznacza, że możesz premium kupić i jeszcze Ci zostaje? Kto jak kto ale transportowcy wg mnie doskonale potrafią liczyć wystarczy im palcem pokazać argumenty (dodatkowy aspekt oporów toczenia które idą w komin na chińskich pomińmy), uświadomić i wybór pozostawić właścicielowi.
Ale OK nie neguje są warunki w których bez problemu nawet należy zakładać chińskie zwłaszcza wtedy gdy kierowca nie zważa na sprzęt. Podobnie jak to, że i z półki chińskich da się wyłowić lepsze i gorsze. Chodzi o to, że jest umiar i rozsądek wskazany a o wadach trzeba mówić i uświadamiać a nie udawać że jest OK, zwłaszcza gdy marża na nich dość sowita a ta wiele pozwala przemilczeć zwłaszcza gdy wiedzy brakuje.

Dzisiaj było zlecenie pogłębiania takich najtańszych chinek. Sprawdziłem, opis z boku (chyba na zamówienie zrobiony) dopuszczone do pogłębiania. Świadomie poinformowalem, że albo nie robię albo akceptują bo nie wiem jak wyjdzie.....i się nie myliłem. To już nie pierwszy raz kiedy druty mam wrażenie są nawrzucane do formy i zalane bardziej lub mniej gumą. Tam nie ma żadnej jakości i standardów! Trzy razy na każdej oponie dotknąłem nożem drutów (pogłębiając najpłycej jak się da) mimo, że była równo zużyta. Po prostu druty idą w różnej odległości pod gumą. Smród przy pogłębieniu niespotykany w porównaniu do produktów z marką. I co opona to nowy nożyk (zazwyczaj jeden nożyk na dwa napędy lub 4 naczepy) ale jak się w zmielonej cegle zafarbowanej na czarno wycina to nie ma co się dziwić.
Więc wybacz ale wyjdź zza biurka i coś zrób przy oponach a zmienisz zdanie, a przynajmniej jak do pracy rąk zbyt daleko to wsiądź w ciężarowkę załaduj 24tony i pojeździj po mokrym, bo do mnie argumenty w stylu "panie ta guma dobra, bo my nie mamy na nią reklamacji a strzela tyle co inne" na mnie nie działa. A z ciekawostek to wiesz, że cementownie zrezygnowały z chinek? Zadaj sobie pytanie dlaczego. Podobnie orliki : jest zakaz używania trocin z chińskich opon (badają skład chemiczny trocin).

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 26 sie 2017, 19:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6009
Samochód: Volvo FH

Co jak co, ale Kierownik to jednak zna się na ludziach.
:D

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 26 sie 2017, 19:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 331
Samochód: 105.410

Kolego pneumaster, ja odrazu mowie ze nie mam nic do Ciebie i podziwiam Twoja wiedze. Ale przed chwila napisales ze chinka mega to zrobi 70kkm i koniec. Co powiesz na to ze chinka long march 435/50/19.5 kpl na naczepie zrobil 140kkm narazie bez zadnej rotacji itp. Cisnienie 9 bar. Ładunki rozne, jazda pl-nl. Bieznika naprawdę duzo, jak zjedzie to napisze ile.

Dodatkowo napedy long march 315/70 na tandemie bez retardera (bo z retarderem strasznie sie zabkuja, to nawet pytalem Cie o rade na pw czy je obracac), zrobily 180kkm i bieznika jeszcze sporo. A przypomne ze to opony za kwoty trzycyfrowe.

A jeszcze dopowiem o rozmiarze tez oczywiście long march 235/75r17,5 bo toczą sie na przyczepie tandemie na tylnej osi maja i ze 150kkm na bide. No i po nich juz widac zużycie, ale dalej sie toczą i nie ma zadnych wystrzalow czy innych problemów.


Post Wysłano: 26 sie 2017, 20:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Kolego pneumaster, ja odrazu mowie ze nie mam nic do Ciebie i podziwiam Twoja wiedze. Ale przed chwila napisales ze chinka mega to zrobi 70kkm i koniec. Co powiesz na to ze chinka long march 435/50/19.5 kpl na naczepie zrobil 140kkm narazie bez zadnej rotacji itp. Cisnienie 9 bar. Ładunki rozne, jazda pl-nl. Bieznika naprawdę duzo, jak zjedzie to napisze ile.

Dodatkowo napedy long march 315/70 na tandemie bez retardera (bo z retarderem strasznie sie zabkuja, to nawet pytalem Cie o rade na pw czy je obracac), zrobily 180kkm i bieznika jeszcze sporo. A przypomne ze to opony za kwoty trzycyfrowe.

A jeszcze dopowiem o rozmiarze tez oczywiście long march 235/75r17,5 bo toczą sie na przyczepie tandemie na tylnej osi maja i ze 150kkm na bide. No i po nich juz widac zużycie, ale dalej sie toczą i nie ma zadnych wystrzalow czy innych problemów.
mówiąc o extremum czyli tylko ostatniej osi ale tylko autostrady 435/50 markowe 300tkm tak wychodzi średnio albo do łysego okolice 350tkm. Za około 1300-1400zł, potem pogłębienie i na środek ale tego nie liczmy. U Ciebie 140tkm na chince bez rotacji toz to siok przynajmniej dla mnie, nigdy takich przebiegów nie widziałem na chince bez rotacji ale uważam, że 150tkm i z ostatniej trzeba rotować aby nie zajechać na śmierć tylko dać pojeździć na środku, bo w przeciwnym wypadku konieczność zakupu kolejnych przy 200tkm. Co daje 2x900 vs 1x 1400.
Napędy zgodzę się jest ich 4 i nie są megą ich max to będzie 250tkm.
Ale tak jak napisałem. Nie neguję po prostu potrafię liczyć z kilometra (bo z paliwa to takie gadanie nie ściśle pomierzone na jednym kierowcy i zestawie i ładunkach i trasach choć mam i takie pomiary i chinka napędy + naczepa łyka minimum litr więcej) ale owszem gdzieniegdzie może wyjśc na to samo co markowa ale to tylko gdzieniegdzie. Często wtedy pytam : jakie masz opony założone do auta osobowego prywatnego i dlaczego nie?

Teoretycznie powinienem jak wszyscy : brać chinki bo dobrze wychodzi. Dla mnie częściej serwisować oznacza więcej pracy, większy zarobek i większa marża tylko ....sumienie nie puszcza, a jeszcze więcej pracy nawet nie wskazane obecnie w dobie braku ogarniętych i samodzielnych ludzi do pracy a za kazdym łazić i palcem pokazywać się nie da :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

....nieba uchylę wiec kupować chinki :idea:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 26 sie 2017, 20:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 331
Samochód: 105.410

Za 1400 to mozna Co najwyżej double coina kupic niby markowa chinke... sava 1600. No ale to szczegół :)


Post Wysłano: 27 sie 2017, 8:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

A wytłumacz o co chodzi, że opony są węższe niż markowe. Ja prosty chłop i sie nie znam. Jakie to ma znaczenie?
Rozumiem, że jak się chce w konkretnym rozmiarze oponę, to się w takim chce, a nie węższe, rozumiem, że jest większy nacisk jednostkowy, a przez zużycie się zwiększa - no ale chińczyk nie wytrzyma tyle co markowa opona i wiadomo o tym od razu przy zakupie.
Coś jeszcze?

PS: Marek, stary to pewnie nie mógł wyjść z podziwu, że pierwszego dnia nowe opony rozwaliłeś :D No zdarza się.


Post Wysłano: 27 sie 2017, 9:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

PS: Marek, stary to pewnie nie mógł wyjść z podziwu, że pierwszego dnia nowe opony rozwaliłeś :D No zdarza się.[/quote]


Zdarza się ,a co powiesz jak kolega 3-ośką na budowę wjechał wszystkie nowe kapcie continental i na pierwszy wjazd ,wszystkie 4 z jednej osi.
Kto mógł wiedzieć że płyty połamane pod błotem będą.

Co do tych wywodów o wartości opon panowie cały czas zapominacie że temat dotyczy transportu bliskiego wywrotki patelnie ,gdzie czasem pracujesz na godziny a nie liczysz od kilometra.wiadomo im lepsza opona(droższa ) to bezpieczeństwo lepsze komfort jazdy itd,itp.Dla pneumastera też lepiej pracować z lepszymi oponami które nie śmierdzą i mogą być w miarę przewidywalne(druty np.na swojej pozycji)ale jeśli w ciągu dnia jeździsz powiatową drogą gdzie wyrywa bieżnik ,lub w 90stopni trzeba w cofać to sami poszukali byście czegoś tańszego.co jak rozerwiesz to szkoda nie będzie. :wink:


Post Wysłano: 27 sie 2017, 10:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
PS: Marek, stary to pewnie nie mógł wyjść z podziwu, że pierwszego dnia nowe opony rozwaliłeś :D No zdarza się.
Cytuj:
Zdarza się ,a co powiesz jak kolega 3-ośką na budowę wjechał wszystkie nowe kapcie continental i na pierwszy wjazd ,wszystkie 4 z jednej osi.
Kto mógł wiedzieć że płyty połamane pod błotem będą.

Co do tych wywodów o wartości opon panowie cały czas zapominacie że temat dotyczy transportu bliskiego wywrotki patelnie ,gdzie czasem pracujesz na godziny a nie liczysz od kilometra.wiadomo im lepsza opona(droższa ) to bezpieczeństwo lepsze komfort jazdy itd,itp.Dla pneumastera też lepiej pracować z lepszymi oponami które nie śmierdzą i mogą być w miarę przewidywalne(druty np.na swojej pozycji)ale jeśli w ciągu dnia jeździsz powiatową drogą gdzie wyrywa bieżnik ,lub w 90stopni trzeba w cofać to sami poszukali byście czegoś tańszego.co jak rozerwiesz to szkoda nie będzie. :wink:
Tu się Marek zgadza. "Bliska budowlanka" to jedna z tych warunków który determinuje stosowanie chinek. Praca nie pewna, warunki są zagrożeniem, kierowca z łapanki. Tu faktycznie gdybym miał transport sam bym założył chinke albo klase premium bo średnia półka budowlana WSZYSTKICH producentów to nieporozumienie z wielu zględów ale to chyba na oddzielny temat. Jednak chyba zapominacie, że istnieje coś takiego jak odpowiedzialność załadowcy. Obsługujemy kilkanascie wanien i często w rozmowach kierowca bierze za łeb kierownika budowy bo szpilki po dźwigu zostały w błocie, płyty nie tyle krzywe co jeszcze z narożnymi prętami wyrwanymi i postawionymi, bo stare ogrodzenie wycięte ale 5cm nad ziemią, a druty zbrojeniowe nie oznakowane to wszystko należy do BHPowca na budowie i można obciążyć firmę budowlana. To działa. Trzeba staną w miejscu i protokół zrobić + foto. Nie można wszystkiego zwalać na karb ....bo to budowa.
Fajna oferta jest Michelina na X-Worksach, gwarancja uszkodzenia. Wiadomo trzeba mieć kolejną oponę bo procedura odzysku opony trwa ale ona działa. A dlaczego skrajność czyli budowlana chinka lub premium : premium na prawdę ciężko uszkodzić nawet na budowie, po prostu trzeba chcieć. Ale musi to być opona budowlana premium a nie tylko premium tyle, że na szosę. Poza tym rozmowa bo ktoś nówki opony rozwalił to tak jakby nikt w Polsce nowych markowych zestawów nie kupował bo kiedyś jeden szofer nowy zestaw po wyjeździe z placu na boku położył.
Cytuj:
A wytłumacz o co chodzi, że opony są węższe niż markowe. Ja prosty chłop i się nie znam.
ja rownie prosty chłop więc nie odpowiem Ci na pytanie które jest proste. To tak jakbyś zapytał dlaczego klocki hamulcowe textara są 2x droższe ale są szersze, dłuższe i przede wszystkim hamują a dlaczego chińskie klocki są cieńkie, nie hamuja i niszczą tarcze w tempie extremalnym. I klocki i tarcze i opony podlegają normom. Widać tak samo są respektowane te normy :mrgreen: . Pieniądz weryfikuje popyt i podaż i tyle.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 27 sie 2017, 11:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

To mi tak odpowiedziałeś, że wcale.
Klocki textara mam założone, bo nie piszczą i lepiej wychodzą w relacji cena-przebieg. Tylko jak to się ma do opon?
Gum się nie kupuje z metra, więc nie trafia do mnie gadanie, że są o 1/4 węższe i to jest wada sama w sobie. Powiedz jak to się przekłada na eksploatację.


Post Wysłano: 27 sie 2017, 11:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
To mi tak odpowiedziałeś, że wcale.
Klocki textara mam założone, bo nie piszczą i lepiej wychodzą w relacji cena-przebieg. Tylko jak to się ma do opon?
Powiedz jak to się przekłada na eksploatację.
Dokładnie tak samo jak textary których i ja używam. Płacisz np za 4 napędy a otrzymujesz 3 to sam sobie odpowiedz skoro wał zaczyna się przy zakupie zanim jeszcze eksploatacje zaczniesz

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 27 sie 2017, 12:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6009
Samochód: Volvo FH

Ojciec, powiedz "nie wiem", i tyle, po temacie.

Zamiast tego jak zwykle, piszesz rozprawki, serwujesz opowieści nie do końca pewnej treści.
A wystarczy napisać "nie wiem".

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 27 sie 2017, 12:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Wiem tylko po co? Nie lepiej skierować do własnego myślenia a że nie wszyscy chcą to już nie moja działka. Na textarze szybko podał argument. Ten sam jest w chinkce. Zróbmy inaczej podaj ty argumenty skoro nie dawno kupiłeś 4 bridże na napęd i sa one w pełnej szerokości. Dlaczego?
Albo jeszcze inaczej. Dlaczego mam argument oddać i za chwilę fale hejtu zebrać. Odwróćmy lidera. Spotkajmy się tu za tydzień a w między czasie zapytajcie tych co wam chinki sprzedają dlaczego brakuje prawie 5cm na jednej? Jaka z tego zaleta jeśli niby wadą nie jest a kupując chce zapłacić za 315 a nie 295. Już widzę lawinę argumentów w stylu bo tak a innych nie ma.
A jeżeli satysfakcjonuje Ciebie sugerowana odpowiedź to : nie wiem, nie umiem, nie znam się, zarobiony jestem :mrgreen:
I cały czas powraca pytanie : dlaczego najczęściej statystycznie właściciel będący kierowcą nie jeździ na chinkach, dlaczego w prywatnym aucie osobowym nie macie chinek, dlaczego zakładacie hamulce textara, a żarowki kupujecie inne niż chińskie za 5zł wystarczy 2-3x częściej je założyć i wychodzi na to samo a na trasie szukacie schabowego a nie 3x gorącego kubka w proszku....przecież to tez do jedzenia a taniej wyjdzie niż golonka :mrgreen:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 27 sie 2017, 13:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Skup się, przeczytaj pytanie i odpowiedz.
Jeszcze raz. Jak mniejsza szerokość Chinki wpływa na jej eksploatację?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: