Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Jak zwali się wszystko, tak że zostanie kabinka i goła rama, to pewnie 600kg sie uzyska...

Tak czy siak, chodzi żeby nie było viatolla, żeby ładować po 5 ton i wozu nie złamać, żeby nie było tacho, i żeby wsadzić 20latka z kat B za 2000zl na miesiąc.

Cała gadka o solidnym wozie warsztatowym itp. do mnie jakoś nie trafia.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6330
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Cytuj:
może pisanie takich SF mylić ludzi.
Nie rozumiem tego stwierdzenia...
wygląda na to, że chyba masz mgliste pojęcie jak funkcjonuje polski transport w zakresie samochodów dostawczych, do 3,5t DMC (na papierze).
powiedzenie opisujące to zjawisko to: 10 palet, Polska - Chiny w 3 godziny.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 wrz 2017, 8:59
Posty: 25
Samochód: szukam

Cytuj:
Cała gadka o solidnym wozie warsztatowym itp. do mnie jakoś nie trafia.
Życie kolego ... nie każdemu można wszystko wytłumaczyć i nie każdy ma potrzebę zrozumienia innego.
Twoja, a moja branża to dwa różne światy. Jest tylko wspólny mianownik w postaci wozidła które będzie jeździło.

Troszkę już więcej wiem i nie będę kombinował B,C itd...
Szukam jakieś auto dostawcze pod drobną zabudowę i nie będę szalał z jakimiś dużymi obciążeniami.

Jest zasadnicze pytanie dlaczego nie biorę w Leasing lub dzierżawę itp ... odpowiedź jest prosta.
Póki co nie mogę sobie na to pozwolić i wolę kupić auto używane, a kasę z 2-3lat przeznaczyć na rozbudowę w mierniki i narzędzia (przykładowo podstawowy miernik u mnie to wydatek 5-12tyś, a to tylko jeden z wielu).


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6330
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
...Szukam jakieś auto dostawcze pod drobną zabudowę i nie będę szalał z jakimiś dużymi obciążeniami...
nie musisz specjalnie szaleć żeby przekroczyć DMC.
dzisiejsze pojazdy są coraz większe i coraz bogaciej wyposażone, a to waży. jak chciałbyś wiedzieć większość karetek zabudowanych na pojazdach dostawczy dzisiaj nie mieści się w 3,5t. to samo dotyczy kamperów.
wyposażenie warsztatowe nie jest ze styropianu i swoje waży, więc nawet bez szaleństw możesz te 3,5t przekroczyć. rada: podczas zabudowy i wyposażania radzę jeździć na wagę i sprawdzać ile auto waży.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:39
Posty: 360
GG: 1
Samochód: Coś tam zawsze jest
Lokalizacja: Konin, Wielkopolska i reszta świata

Znajomy ma do sprzedania takie zwinne Atego z małym kontenerem/izotermą. Taka trochę większa kawalerka :D . Zarejestrowane do 3 t ładowności. Winda, boczne drzwi i kanciate w środku. W sam raz na warsztat. Autko z 2000 roku, użytkowane na potrzeby własne w gospodarstwie sadowniczym. Uczciwe 340 tkm przejechane, fajny stan, obecnie 4 nowe opony z tyłu. Nie umęczone, ogólnie zadbane. Cena coś około 20-23

_________________
Ganiam hulajnogą,bo lubię świat bez pedałów.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

ładowność nie równa sie DMC to sa dwie rózne wartości

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2024, 2:26
Posty: 1

Witam,
Podpinam się pod temat
Mam dostawczaka opla movano o dmc 4005 czy istnieje sposób na zmianę dmc do 3500 ? Tak by można było jeździć na kat. B.
Ten samochód niczym się nie różni od tych co są zarejestrowane na dmc 3500.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2024, 14:59
Posty: 1
Samochód: Inveco

Czyli w urzędzie miasta można zmniejszyć DMC 7000 jeśli techniczna masa całkowita auta auto+kontener+ Butla+winda nie przekekraczka 3.5 tony.

Czy działa to tak samo odwrotnie gdy zrobie C to można zrobić w UM na 7.2 tony ?

Czy przy kontroli DMC 3.5 nie będzie to budzić podejrzeń jeśli puste auto będzie ważyć 3.4 tony. I jakie kary są za przekroczenie tych 100 kg


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Nie jestem pewny, kiedyś to było bodajże 500 zł dla kierowcy. Nie wiem, jak dla właściciela. Oczywiście trzeba nadmiar towaru przeładować, bo nie puszczą auta.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: