Luz na prowadnicach nie jest niczym nadzwyczajnym zdarza się dość często. W kompletach naprawczych są dwie prowadnice śruby, smar, i tulejki w zależności od zacisku 2,3 lub 4
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Wszystko jasne tylko co z tym smarem jaki to ma tam byc smar jakis wysokotemperaturowy czy miedziany??? jedna prowadnica jest na wierzchu wiec zaraz sie obkleji piaskiem z brudem i to nigdy nie bedzie chodzilo tak jak trzeba...cos to jest poroniony pomysl ze na jednej prowadnicy jest mieszek gumowy a druga chodzi odslonieta...
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Dzisiaj zrobiłem 3 naczepowe meritory i specjalistycznych firm do tego nie potrzeba.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Regeneracja nie jest straszna rzeczą.
Ceny zestawow tez zrobiły sie przyzwoite.
Cały zacisk po regeneracji to koszt w przypadku knorra, wabco 600 zł
W przypadku meritora 800. W naszym przypadku jesteśmy w stanie dostarczyć zacisk w 24h a stary mozna zdać w innym terminie. Możemy tez zamówić kuriera powrotnego. W razie jakichkolwiek pytań służę pomocą.
Co nowego w temacie...?
Smarujecie krótką prowadnice czy nie.....
Musze usprawnić zacisk więc się znowu zastanawiam.
Oglądałem rożne regeneracje, w niemieckiej wersji długa prowadnica była smarowana a krótka nie
Z kolei na ruskich filmach smarują obydwie i bądz tu mądry....
Dzięki tak właśnie zrobiłem, na YT są filmiki jak gość we fartuszku KNORR'a regeneruje zacisk i składa tulejke gumową na sucho ale mi to nie dawało spokoju i posmarowałem....
Teraz pływa sam bez najmniejszych oporów...
Jak masz problem z cofaniem się zacisku to oprócz tulejek może być kłopot z łożyskiem igiełkowym na panewce. Wtedy jeżeli siłownik popcha ramię to jest problem z jego powrotem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę