Cytuj:
jest jeszcze opcja wkręcenia silencera w wydech
I ta najprostsza, najmniej absorbująca i kłopotliwa: nie gmeranie w fabrycznym wydechu.
Ktoś to dopuścił, więc spełnia normy, ale żeby było głośniej ale za to pierdziało jak hipcio po wodorostach, wiejskie gówniorze tajuningujo gasrurkami, a potem sajleserami do przeglądu.
Wy wszystkie chamy od tych moturów. Do waszych małych mózgów: te wasze tajuningi na fabryczym wydechu powodują straty mocy, tak przez was gloryfikowanej, i co za tem idzie kilka ułamków sekundy mniej do setki, a to znaczy że koliega ma szybszy - ujma na honorze...
Taka a nie inna długość, średnica, tłumienie wydechu nie jest z dupy.
Ktoś to zaprojektował, wyliczył i wytestował, że akurat takie ustawienia, powodują lepszy rezonans gazów przy opróżnianiu komory spalania, lepszą wymianę gazów, lepsze napełnianie mieszanką, lepszy strzał przy zapłonie, więcej mocy na kółku...
Taka ilość wiedzy w jednym poście niektórych pewnie poraziła.
Luz, nie będę kasował, skupcie się, kilka razy na spokojnie poczytajcie, zrozumcie.
I dajta se spokój z tymi wieśniackimi tajuningami!